Bukefalos 28 år!

Bokhylla från Ikea -montering.

Sv: Bokhylla från Ikea -montering.

Det tror jag verkligen går... det är nog helt lösa hyllor tom (de står nog bara brevid varandra). Men bara så ni vet så är det inte en byrå det till höger utan en halv billyhylla med hyllplan i alltså :idea:
 
Sv: Bokhylla från Ikea -montering.

För att få den kombinationen köper du 2 st hyllor i 40x202cm, 1 st 80x202 och en st 80x106. Var du sen placerar dem är upp till dig. För att få hörnet måste du dock använda en av de som är 40x202cm och köpa med hörnfästningen. Det är alltså en vanlig bokhylla som ställs på snedden och fästes i den hyllor som blir omkring dem.

Sen väljer du dörrar om du vill det.

/Jonaz, som jobbat på IKEA
 
Sv: Bokhylla från Ikea -montering.

:idea: Smart! Jag misstänkte att de kunde vara separata bokhyllor men blev osäker. Då skulle jag ju kunna beställa vanliga hyllor, då slipper jag glasdörren! :D

Enda nackdelen då är att jag måste åka till Ikea för att beställa den, på nätet finns det inte en hörnhylla vad jag sett.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 383
Senast: Lyan
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
687
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 689
Senast: lindaf
·
Hemmet Går det att slipa detta bord tro? Och sen betsa det? Tänkte slipa försiktigt med slipmaskin isåfall och sen betsa med mörk bets. Är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 622
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp