Bokrea tips

Millicent

Trådstartare
Finns det några böcker man inte får missa/har ni gjort några fynd? Jag har precis börjat läsa igen efter ett lååångt uppehåll och vet inte riktigt var jag ska börja. :o Gillar ju historia så det lär säkert bli något sådant!
 
Jag har inte köpt nåt på rean men en bok som är bra (tycker jag) är 3096 dagar av Natascha Kampusch.
Hon kidnappades som tioåring och hölls fången i en källare i åtta år.
Senare har hon även skrivit en uppföljare: Tio år i frihet. Den har jag men har inte läst än.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: hollypolly
·
Fritid Jag har gått och intresserat mig för stridsflygplan, och undrar om någon har något tips på bra böcker om just det? Inte för svåra, och...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
725
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp