Stekspaden

Trådstartare
En vän till mig ska flytta till ett äldre hus på landet från staden. Hen har ingen erfarenhet av landet men målet är att kunna fixa lite själv och intresset för att odla (som hen aldrig tidigare gjort) finns.
Tänkte köpa någon bok i inflyttningspresent och behöver därför lite tips på bra nybörjarböcker om hur man sköter hus :)
Kan väl tillägga att hen är lite bohemisk och det är inte något K-märkt hus, så basic som möjligt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 800
Senast: jemeni
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 837
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 337
Senast: miumiu
·
Hemmet Jag kollar lite på smågårdar på landsbygden för att flytta och helst ha som renoveringsprojekt några år (eller längre, beroende på...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp