Bukefalos 28 år!

F

Fjunet

Tänkte gå till biblioteket idag och låna lite hundböcker. Har ni några att rekommendera?
 
Sv: Boktips

Mina bästa pinnar, Oscar Hedlund tror jag. Det är hunden frida som skrivit och husse som fotat...

Ingen faktabok utan endast avsedd för njutning :smirk:
 
Sv: Boktips

Erik Wilson, Hundfostran
Eva Bodfäldt, Kontaktkontraktet
Memea Mohlin, Inkallning är så mycket mera
Jan Fennell, Förstå din hund
 
Sv: Boktips

Böcker av A. Hallgren, Lasse Fält, Memea Molin, Eva Bodfält och Ingrid Tapper rekommenderas. Sverre Sjölander är också ok.
 
Sv: Boktips

Dom böcker jag har gillat mest av dom senaste jag har läst var Lars Fält - Hundens språk och flockliv, Anders Hallgren - Lyckliga lydiga hundar, Anders Hallgren - Problemhund och hundproblem och Mickie Gustafson - Valpen. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
2 001
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Petronilla
·
Juridik & Ekonomi Har Zlantar idag men är inte så förtjust i den. Har ni någon annan budget-app att rekommendera?
Svar
0
· Visningar
223
Senast: kolblakkur
·
Fritid Jag har ett helt rum fyllt av böcker. Jag inser krasst att de flesta läser jag bara en gång. Efter att dessutom ha gjort några långa...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 958
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp