Bomba oss med nytänkande, kreativa stavningar, del 2

Stavningarna är ju ändå nytänkande och kreativa.
Nja, jag tror inte att det känns så om man var grav dyslexi. Tycker det är värt att tänka på om man nu alls ska ha en sån här tråd. (Tyckte den var kul i början när det faktiskt ofta var rätt kreativa exempel, men sen gick den över till småtaskig, tycker jag. Och lite för många exempel där folk bara råkat glömma en bokstav eller kasta om ett par.)
 
Är det det som är syftet med tråden då?
Jag förstår inte ens vad det är du försöker argumentera för. Jag tycker bara att den här tråden inte ska användas till att driva med stavfel som dyslektiker gör. Överhuvudtaget tycker jag att det är fult att använda stavfel från Buke här.
 
Stavningarna är ju ändå nytänkande och kreativa.
Vad menar du är det kreativa i att missa en stavelse i en avledningsändelse?

Som gör att det finns ett värde i att lyfta fram det annat än som bara ett påpekande om att du har noterat att någon har gjort ett fel.
 

Liknande trådar

Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 900
Senast: Singoalla
·
Hästhantering Jag har filmat två urlastningar, den ena var värre än den andra. De är normala urlastningar för oss, vi vill ju givetvis det ändras så...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 912
Senast: muppia
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 602
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp