Bomba oss med nytänkande, kreativa stavningar, del 2

Alltså, vi kan väl alla drabbas av fenomenet att bokstäver byter plats, elelr är väl en klassiker, mne och jga också. Jag tycker väl inte att det är några särskilt kreativa alternativa stavningar, utan det har bara råkat bli fel när man skrivit för fort på tangentbordet.

Vad jag däremot tycker är kreativt är alternativa sätt att läsa ut rättstavade ord, så det blir något helt annat. Alltså typ som "äppelmos, potatismos, plåttermos".
Här är mina bidrag krus-kakli och mys-kankor 🤪
Minns kunder som frågat efter bason och kornflagor.
 
Alltså, vi kan väl alla drabbas av fenomenet att bokstäver byter plats, elelr är väl en klassiker, mne och jga också. Jag tycker väl inte att det är några särskilt kreativa alternativa stavningar, utan det har bara råkat bli fel när man skrivit för fort på tangentbordet.

Vad jag däremot tycker är kreativt är alternativa sätt att läsa ut rättstavade ord, så det blir något helt annat. Alltså typ som "äppelmos, potatismos, plåttermos".
Här är mina bidrag krus-kakli och mys-kankor 🤪
Och vad är en Mysk-anka? 🙈
 
dagens bidrag: sweishisk

Och vad är en Mysk-anka? 🙈
1584210264280.png

brukar rekommenderas där det finns mördarsniglar, som de äter
 

Liknande trådar

Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 920
Senast: Singoalla
·
Hästhantering Jag har filmat två urlastningar, den ena var värre än den andra. De är normala urlastningar för oss, vi vill ju givetvis det ändras så...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 944
Senast: muppia
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 626
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp