Bomba oss med nytänkande, kreativa stavningar, del 2

Såg precis någon i den lokala köp- och sälljgruppen sälja en "banvan". :cautious: Ordet är skrivet två gånger, både i rubrik och själva texten, så handlar nog tyvärr inte om någon som bara var lite snabb på tangenterna.
 
Läser mer som om det är utgången som ligger under mark. Förmodligen hemlig. Har Enid Blyton ägt huset?
Definitivt hemlig för den går inte att lokalisera på något foto. :laugh:
Högst ordinär svensk villa... Hade förstått precis vad som menades om det varit ett E.B.-hus. :)
Underjordisk gång till ett annat hörn av tomten. :idea:
 
I en diskussionstråd om aktiv dödshjälp;

”Jag vill inte leva som en collie.”
Om man har valet att leva som en grönsak eller som en collie så skulle jag föredra hunden. :D

Men det beror iofs på om man får vara hos en ägare som sätter en i en lägenhet och går kissrundor på 10 min. eller om man får följa med @Migo på arbete i Norge. Ingår det i valet att man kan påverka det?
 

Liknande trådar

Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 900
Senast: Singoalla
·
Hästhantering Jag har filmat två urlastningar, den ena var värre än den andra. De är normala urlastningar för oss, vi vill ju givetvis det ändras så...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 912
Senast: muppia
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 602
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp