Bonde söker fru 2020

Tittade ni på programmet igår?
Jag tyckte Linda var så kort i tonen mot Patriks killar när han gjorde valet. Tack o adjö bara O_o
 
Tittade ni på programmet igår?
Jag tyckte Linda var så kort i tonen mot Patriks killar när han gjorde valet. Tack o adjö bara O_o
jag funderar på om det är klippningen som gör att det verkar så ibland. Har ju varit så vid några tillfällen även tidigare år.
 
jag funderar på om det är klippningen som gör att det verkar så ibland. Har ju varit så vid några tillfällen även tidigare år.
Så kan det vara :idea:
Synd om Linda om klippningen gör sådana "misstag", för det såg inte bra ut.


Jag måste tillägga att jag gillar årets serie. Hittills tycker jag att alla bönderna är så gulliga och genuina :heart Trist med han som dissade alla, det trodde jag inte. Men så kan det ju vara, han valde ut fel tjejer helt enkelt.
 
Så kan det vara :idea:
Synd om Linda om klippningen gör sådana "misstag", för det såg inte bra ut.


Jag måste tillägga att jag gillar årets serie. Hittills tycker jag att alla bönderna är så gulliga och genuina :heart Trist med han som dissade alla, det trodde jag inte. Men så kan det ju vara, han valde ut fel tjejer helt enkelt.
Vem var det som dissade alla? Känns som jag missade nått 😳
 
Är det nån som har koll på vart Linns ”joker” tog vägen? Jag har sett nåt klipp där han dök upp i skogen, men har han varit med nåt mer? O_o
 
Jag har tillochmed blivit osäker på om jag verkligen har sett honom ansluta till gänget, eller om jag bara har sett ett klipp inför kommande avsnitt. Nån med bättre minne än mig?
 
Är det nån som har koll på vart Linns ”joker” tog vägen? Jag har sett nåt klipp där han dök upp i skogen, men har han varit med nåt mer? O_o
De verkar ha klippt bort honom även från trailern inför nästa avsnitt, vilket var vad han syntes i för några veckor sedan. Tyckte det var väldigt märkligt också. Mer om det finns att läsa på annat forum om man är nyfiken 😬
 
De verkar ha klippt bort honom även från trailern inför nästa avsnitt, vilket var vad han syntes i för några veckor sedan. Tyckte det var väldigt märkligt också. Mer om det finns att läsa på annat forum om man är nyfiken 😬

Kan du tipsa om vilket forum? :bump: Jag har googlat som en galning, och blir bara mer och mer nyfiken! :o
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 970
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp