Bonde söker fru 2020

Fastnar liksom inte för denna säsongen. Hoppade över Sundbyholm och 10 secs scrollade mig igenom de två senaste avsnitten i går. Vill ju fastna, vill ha något att se fram mot på onsdagarna :) Men det verkar trögt
 
Nu har jag kollat på gårdagens avsnitt av både Bonde och Kärlek åt alla.

Patrik tycker jag gjorde rätt val i den han sände hem. Pontus eller Einar hoppas jag står sist kvar. Jag hoppas mest på Pontus.

Jag hoppas att TV4 har klippt Mats dejt Linda osnyggt för annars tycker jag hon verkar vara dominant och rätt oskön. De andra tre känns som goa tjejer.

Muskel-Erik vet jag inte vad jag tycker om. Ena stunden verkar han rar och genuin och sen kör han igång med värsta bootcampen O_o
Har inte fått nått grepp alls om tjejerna där.

Linns Victor känns lite väl to much och lite svartsjuk. Jag kan inte hjälpa att jag får en känsla av att han inte är så "mysig" rakt igenom. Det där med blombudet tyckte jag var lite....mycket.

Dalmasen..han verkar vettig och de flesta av hans dejter med. Och den andre Erik har jag inte fått så stor uppfattning om heller.
 
Muskelbilen kallar vi för snyggbonden :D
Han verkar tro att han fått ett gäng tjejer på träningsläger. Föreläser, visar upp träningspass mm. Och han framstår som lite egotrippa. Säkert jättetrevlig men det märks att han inte är van vid situationen och har svårt hur handskar göra.

Patrik verkar så härlig! Jag hoppas han väljer Einar
 
Är det bara jag som tycker Linns Victor är creepy?
Det är något obehagligt över hans kommentarer, fiskande och uppvaktande. Han verkar dessutom rätt stel och tråkig. Förstår inte vad hon ser hos honom mer än hans överdrivna uppmärksamhet.
 
Är det bara jag som tycker Linns Victor är creepy?
Det är något obehagligt över hans kommentarer, fiskande och uppvaktande. Han verkar dessutom rätt stel och tråkig. Förstår inte vad hon ser hos honom mer än hans överdrivna uppmärksamhet.
Jag håller med efter gårdagens avsnitt. Jag hoppas att tv4 överdriver lite och bara väljer att ta med just detta, han säger och gör kanske annat också?! Men han framställs creepy!

Erik växer i mina ögon.

Tycker också att Mats tänkte rätt, hon som fick åka hem verkar väldigt bossig...
 
Är det bara jag som tycker Linns Victor är creepy?
Det är något obehagligt över hans kommentarer, fiskande och uppvaktande. Han verkar dessutom rätt stel och tråkig. Förstår inte vad hon ser hos honom mer än hans överdrivna uppmärksamhet.
Håller med! Det är någonting, som jag inte riktigt kan sätta fingret på...
 
Mats gjorde rätt som skicka ut den dominanta, tror inte på den blonda där heller
Patrik hoppas jag väljer Einar el den andra äldre(pontus)
Erik tror jag inte har någon riktigt rätt, men väljer nog Julia ev Emma, hoppas han skickar hem Felizia
Pontus verkar som han gillar alla utom henne han skicka hem. Kanske väljer Isabelle men tveksamt om det är rätt.

Linn jag tycker inte det känns som hon är redo, tvärtom mot strömmen men gillar Victor, alla killarna känns lite för bra för henne, känns som hon letar enbart passion
Erik tycker jag borde skicka hem Amy med. Gilla inte att Amy log och flinade när han skicka hem Linnea. Gillar den snygga tjejen där, hon som har ett barn
 
Jag tycker Einar hos Patrik verkar trevlig, glad och charmig, hoppas på kärlek där!

Från början tänkte jag att Erik nog kommer välja Julia, men på reklamen för nästa vecka såg det lite frostigt ut mellan dem. Har ingen riktig favorit där än.

Hos Pontus gillar jag alla tjejer, Isabella sticker ut lite eftersom hon är yngre än de övriga, men tycker både Emmy och Lisa verkar mysiga också.

Det kändes väldigt konstigt att den ljusa hos Mats skrivit brev med synpunkter om hans gård. Visst ska man vara ärlig men gården där han bor är ju liksom utgångspunkten?
 
Det kändes väldigt konstigt att den ljusa hos Mats skrivit brev med synpunkter om hans gård. Visst ska man vara ärlig men gården där han bor är ju liksom utgångspunkten?

Jag tror han hade valt henne om hon inte skrivit brevet.
Hon verkar märklig kan jag tycka. Vad är det för fel på att prata? Hon gillar inte gården så då är det lika bra att hon packar sig därifrån tycker jag.
 
Jag tror han hade valt henne om hon inte skrivit brevet.
Hon verkar märklig kan jag tycka. Vad är det för fel på att prata? Hon gillar inte gården så då är det lika bra att hon packar sig därifrån tycker jag.
Ja, eller hur! Hon åker nog, frivilligt eller blir bortvald nästa vecka.
 
Jag tror han hade valt henne om hon inte skrivit brevet.
Hon verkar märklig kan jag tycka. Vad är det för fel på att prata? Hon gillar inte gården så då är det lika bra att hon packar sig därifrån tycker jag.

Om jag förståt det rätt av det som kommit fram hittills så är hon en tyst typ som hellre skriver än pratar när det blir tuft. Hur funkar det i vardagen liksom O_o
Mats verkar vara en glad, skojfrisk och verbal typ så jag tror han kommer att välja bort henne. Han verkade inte helt bekväm med att hon skrivit isf att prata om sina tankar och känslor.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 983
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp