Bonde söker fru 2020

Ja tycker tjejrna var onödigt tjuriga ang Eriks "bitterhet"... Alltså vafan, det är en gård sm ska skötas, hagar byggas osv. Det är liksom högsäsong som bonde och de är där en period och tror att allt ska blåsas av eller..? Klart det är vinklat i teve men om en inte fattat att jobb ska göras året runt är det nog fel forum att söka en partner i...

Jag håller på Einar bland grabbarna. Han verkar så härlig och genuin :)

Håller med om den blonda hos gotlänningen... känns bara alltmer märklig tycker jag. "gillar inte gården" Nähä? Åk hem till ditt då 🙄

Hos Pontus så har jag faktiskt inte en susning om hur det kommer väljas framöver.
 
Jag tycker Einar hos Patrik verkar trevlig, glad och charmig, hoppas på kärlek där!

Från början tänkte jag att Erik nog kommer välja Julia, men på reklamen för nästa vecka såg det lite frostigt ut mellan dem. Har ingen riktig favorit där än.

Hos Pontus gillar jag alla tjejer, Isabella sticker ut lite eftersom hon är yngre än de övriga, men tycker både Emmy och Lisa verkar mysiga också.

Det kändes väldigt konstigt att den ljusa hos Mats skrivit brev med synpunkter om hans gård. Visst ska man vara ärlig men gården där han bor är ju liksom utgångspunkten?

Nä hade någon skrivit brev till mig med innebörden att "jag vill i och för sig träffa dig men den där gården som du nyss skaffat och som du själv verkar vara lycklig och stolt över, den duger ju inte åt mig". Tja, då hade det heller inte funnits så mycket mer att säga utöver "adjö". Extra trist att inte ens våga pejla lite försiktigt vilka möjligheter det kunde finnas att i en framtid ändra på vad hon nu hade problem med, utan (vad det verkar) bara dissa gården rätt av i ett brev.

Uppfattade annars henne som en möjlig favorit hos Mats tidigare men det ändrades nog där.

För övrigt är även jag team Einar, bland Patriks alternativ. :love:
 
Tyckte inte det hände så mycket igår.
Hos Mats varför åker inte bara den blonda hem.
Hos Pontus hoppas jag verkligen på Emmy.
Hos Patrik hoppas jag på Pontus.
Hos Erik blir det nog Emma för Julias känslor va ju tveksamma, jag tror iof ingen av hans tjejer blir kvar där speciellt länge. Känns som han valt in fel typ av tjejer.
Hos Linn tror jag Viktor men hoppas hon tar den med längre hår. Tror hon är rätt dominant.
Hos Erik hoppas jag han skickar hem Amy.
 
Jaha, lite oväntat att Patrik skickade hem även Pontus men fint att följa sitt hjärta. Grämer mig lite över att det inte blev Patrik och Einar i slutändan.

Var helt säker på att Mats skulle välja Johanna, de är fina ihop. Han verkar så oerhört varm och fin!

Blev förvånad men glad över Pontus val, men vad händer i nästa avsnitt, kommer han ändra sig???

Erik tror jag kommer välja Julia.
 
Jag blev lite besviken över att Patrik skickade hem Pontus. Jag hade honom som favorit redan från början.

Mats val var väntat och jag hoppades att Pontus skulle välja Emmy. Vad Erik väljer vette katten. Han verkar ha hängt upp sig på att Emma är ett säkert kort men känslorna är hos Julia.

Linns val blev inte heller någon överraskning men jag hoppades på Per. Det är nått creepy med Victor.
Erik trodde jag skulle välja den andra tjejen. Hon kändes mer driven än Johanna och fick Erik att prata mer. Han känns lite tafatt och svår och verkar behöva lite draghjälp. Men det kanske bara är hur de klippt programmet.
 
Jag blev lite besviken över att Patrik skickade hem Pontus. Jag hade honom som favorit redan från början.

Mats val var väntat och jag hoppades att Pontus skulle välja Emmy. Vad Erik väljer vette katten. Han verkar ha hängt upp sig på att Emma är ett säkert kort men känslorna är hos Julia.

Linns val blev inte heller någon överraskning men jag hoppades på Per. Det är nått creepy med Victor.
Erik trodde jag skulle välja den andra tjejen. Hon kändes mer driven än Johanna och fick Erik att prata mer. Han känns lite tafatt och svår och verkar behöva lite draghjälp. Men det kanske bara är hur de klippt programmet.
Ja, visst framstod Victor som väldigt creepy? Och angående Patrick skulle det inte förvåna mig om han egentligen trånande mest efter den unga killen som åkte hem på eget initiativ.
 
Ja, visst framstod Victor som väldigt creepy? Och angående Patrick skulle det inte förvåna mig om han egentligen trånande mest efter den unga killen som åkte hem på eget initiativ.
Jag tror du har rätt om Patrik. Får se när Linda återvänder till hösten om de har tagit kontakt med varandra igen utanför programmet.
 
Haha jag har inte fattat någonting vad som händer på Pontus gård
OBS! lite spoil här så läs inte om ni inte vill vet

Vi har ju varit så säkra på vem Pontus valt då vi träffat henne, snacka om att vi då blivit förvånade när han helt plöstligt har skickat hem henne och i slutändan valt en annan tjej. Har hets sms:at med min bror som vägrar berätta någonting (jag är heeeelt säker på att han vet vad som hänt) men jag får bara en massa skrattemojis tillbaka :down:
 
Haha jag har inte fattat någonting vad som händer på Pontus gård
OBS! lite spoil här så läs inte om ni inte vill vet

Vi har ju varit så säkra på vem Pontus valt då vi träffat henne, snacka om att vi då blivit förvånade när han helt plöstligt har skickat hem henne och i slutändan valt en annan tjej. Har hets sms:at med min bror som vägrar berätta någonting (jag är heeeelt säker på att han vet vad som hänt) men jag får bara en massa skrattemojis tillbaka :down:
Snacka om frustrerande!
 
Hos Pontus tyckte jag Emmy passade in bäst, men inte särskilt kul att bli vald då han sa till Lisa att han känner stark attraktion för henne. Tror tyvärr inte han hade rätta känslorna för Emmy.

Hos Mats tror jag det blev riktigt bra, den rödhåriga verkade också bra och Mats va absolut goaste bonden i år.

Hos Erik blir nog tyvärr ingen riktigt rätt. Känslorna verkar han ha för Julia men jag tror inte hon blir kvar i längden.

Hos Patrik va det synd att han inte hade känslor för Pontus för han verkade trevlig.

Hos Linn nja jag tror inte hon verkade mogen för någon av killarna.

Erik tror jag valde rätt för den tjejen va mer pratglad och framåt, och kanske kan få han lite mer framåt. Den andra tjejen va vacker så trodde ett tag han skulle välja henne pga skönheten.
 
Haha jag har inte fattat någonting vad som händer på Pontus gård
OBS! lite spoil här så läs inte om ni inte vill vet

Vi har ju varit så säkra på vem Pontus valt då vi träffat henne, snacka om att vi då blivit förvånade när han helt plöstligt har skickat hem henne och i slutändan valt en annan tjej. Har hets sms:at med min bror som vägrar berätta någonting (jag är heeeelt säker på att han vet vad som hänt) men jag får bara en massa skrattemojis tillbaka :down:
Känner din bror Pontus?
 
Jag tänkte samma sak, men kan tänka mig att produktionen tryckte på där. De hade ju inte åkt iväg på resa än, så ville han ha med Lisa istället så fick han väl ställa upp. Men jag tyckte det var sunkigt av produktionen, de kunde gott värnat om inblandades känslor och låtit dem sköta det där i smyg.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 982
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp