Bonde söker fru 2020

Nu får man iof inte glömma att det inte handlar om heeela sommaren, utan på några få dagar som känslorna skall stressas fram på för att göra bra tv. Därav tyckte jag Patrik gjorde rätt som inte kände 100 % för någon av sina killar och därmed inte valde någon.

Tror Pontus känslor va hos Lisa hela tiden men att han valde Emmy för det va en sån kvinna han ville ha på gården. Tyckte resonemanget blev fel med "passar in här" för är ju ingen arbetskamrat han sökte. Man måste ju välja efter sina känslor så får det ju hellre ta slut isf. Fult mot Emmy iaf när inte känslorna fanns där.
 
Blir lite full i skratt när Erik talar om din nya kärlek i ordalag som att hon är så bra för hon lyssnar på allt han berättar och blablabla. Ja han verkar vara den sortens kille som vill ha nån som dyrkar honom, var min tanke från början. Kan ha fel, men jag känner lite så ju mer jag sett av honom :p
 
Blir lite full i skratt när Erik talar om din nya kärlek i ordalag som att hon är så bra för hon lyssnar på allt han berättar och blablabla. Ja han verkar vara den sortens kille som vill ha nån som dyrkar honom, var min tanke från början. Kan ha fel, men jag känner lite så ju mer jag sett av honom :p
Han har ju lite självinsikt iaf, han förstod ju inte ens själv hur hon orkade med hans prat och lät honom mala på :D
 
Han har ju lite självinsikt iaf, han förstod ju inte ens själv hur hon orkade med hans prat och lät honom mala på :D

Jamen exakt! Jag tycker det kan vara ett extremt oattraktivt drag med det här "nu ska jag Upplysa dig om Saker", men just för att han la fram det hela med en så helt avslappnad självdistans så blev det ju närmast lite rart i stället. Jag var först lite anti Erik - det är nog något med den släpiga dialekten som jag har svårt för - men jag tycker han har vuxit, kul att det verkar ha slutat lyckligt för honom och flera andra.
 
Mats och Johanna, vad hände där? Hon var superpå och sa "jag älskar dig" efter nån vecka och tyckte han skulle våga. Men sen bara backar hon totalt? Skitskumt beteende.

Tyckte så synd om Emmy, hon verkar vara en skitbra tjej och så blev hon nobbad i TV efter att ha blivit vald. Fyfan.
 
Mats och Johanna, vad hände där? Hon var superpå och sa "jag älskar dig" efter nån vecka och tyckte han skulle våga. Men sen bara backar hon totalt? Skitskumt beteende.

Tyckte så synd om Emmy, hon verkar vara en skitbra tjej och så blev hon nobbad i TV efter att ha blivit vald. Fyfan.
Jag tänker, att bortsett från hennes egen förklaring som gavs i programmet, så kanske det var så att hon började tänka till över att Mats verkade ganska off på resan? Och sedan ifrågasatte allt.
 
Mats och Johanna, vad hände där? Hon var superpå och sa "jag älskar dig" efter nån vecka och tyckte han skulle våga. Men sen bara backar hon totalt? Skitskumt beteende.

Tyckte så synd om Emmy, hon verkar vara en skitbra tjej och så blev hon nobbad i TV efter att ha blivit vald. Fyfan.

Jag tror att hon insåg att hon inte ville byta liv plus att han inte var så på som hon
 
Nu vet man ju inte hur det hela såg ut "live" och hur finurligt TV-programmet sen klippts ihop, men nog tycker jag att Mats verkade väldigt off och inte speciellt passionerad eller jätteintresserad. Hade jag varit Johanna hade jag nog gått hem och sagt att han får visa lite mer intresse. Hon försökte ju verkligen medan han nästan såg obekväm ut. Då hade jag backat direkt. Sånt där prat om att man man har jobbiga erfarenheter i bagaget tycker jag mig höra lite då och då, och misstänker att det ibland är ett kamouflage för nåt annat som är svårare att säga.
 
Nu vet man ju inte hur det hela såg ut "live" och hur finurligt TV-programmet sen klippts ihop, men nog tycker jag att Mats verkade väldigt off och inte speciellt passionerad eller jätteintresserad. Hade jag varit Johanna hade jag nog gått hem och sagt att han får visa lite mer intresse. Hon försökte ju verkligen medan han nästan såg obekväm ut. Då hade jag backat direkt. Sånt där prat om att man man har jobbiga erfarenheter i bagaget tycker jag mig höra lite då och då, och misstänker att det ibland är ett kamouflage för nåt annat som är svårare att säga.
Blir så trött på "jag har varit med om bla bla förut..."!! ...och så tror de att de är unika och att det är extra synd om dem. I stort sett alla vuxna har väl varit med om nåt tråkigt gällande förhållanden/förhållanden som tagit slut osv. Acceptera, ta (vettig) lärdom, och gå vidare.
 
Nu vet man ju inte hur det hela såg ut "live" och hur finurligt TV-programmet sen klippts ihop, men nog tycker jag att Mats verkade väldigt off och inte speciellt passionerad eller jätteintresserad. Hade jag varit Johanna hade jag nog gått hem och sagt att han får visa lite mer intresse. Hon försökte ju verkligen medan han nästan såg obekväm ut. Då hade jag backat direkt. Sånt där prat om att man man har jobbiga erfarenheter i bagaget tycker jag mig höra lite då och då, och misstänker att det ibland är ett kamouflage för nåt annat som är svårare att säga.

Håller med dig. Jag fattar att man blir färgad av att ha blivit bränd innan, jag är ett praktexempel själv. Men jag tänker att om en aktivt går ut i tv och söker en partner kan nog de sökande faktiskt få räkna med att en bearbetat sina känslor rätt mkt och faktiskt vill ha en relation igen. Tycker jag. Men det finns ju inga regler heller... det är nog helt enkelt så att de inte klickade när verkligheten kom ikapp.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 983
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp