Bonde söker fru 2020

Håller med dig. Jag fattar att man blir färgad av att ha blivit bränd innan, jag är ett praktexempel själv. Men jag tänker att om en aktivt går ut i tv och söker en partner kan nog de sökande faktiskt få räkna med att en bearbetat sina känslor rätt mkt och faktiskt vill ha en relation igen. Tycker jag. Men det finns ju inga regler heller... det är nog helt enkelt så att de inte klickade när verkligheten kom ikapp.
...fast är man färgad av att man har blivit bränd (som de flesta har blivit) så är det fast i en själv att jobba sig bort från den osäkerheten. Det finns inget unikt i att ha blivit bränd. Självömkan är varken klädsamt eller lukrativt.

Förlåt om jag låter hård, men...sanningen är det ibland.
 
...fast är man färgad av att man har blivit bränd (som de flesta har blivit) så är det fast i en själv att jobba sig bort från den osäkerheten. Det finns inget unikt i att ha blivit bränd. Självömkan är varken klädsamt eller lukrativt.

Förlåt om jag låter hård, men...sanningen är det ibland.

Har nån sagt åt annat? Jag sa snarare att det är ett dåligt argument när en aktivt sökt en ny partner i teve... då förväntas man vara klar med sina issues kanske.
 
I vilket avsnitt läser han brevet? Jag håller på att kolla ikapp på tv4play. Är på avsnitt 5 nu när tjejerna precis kommer till gården.
 
Det skrev hon när de kommit till gården men fick avbryta då han känt sig risig i halsen. Hon skrev det när de var ifrån gården.
Okej, jag blev osäker på ifall jag kanske spolat förbi den delen. Brukar spola förbi vissa långdragna delar😬
Hittills har jag ju sett att Mats fick en lapp av henne under deras gruppdejt.
I samma veva som hon gjorde klart att hon hade lättare att skriva än att prata.
 
Okej, jag blev osäker på ifall jag kanske spolat förbi den delen. Brukar spola förbi vissa långdragna delar😬
Hittills har jag ju sett att Mats fick en lapp av henne under deras gruppdejt.
I samma veva som hon gjorde klart att hon hade lättare att skriva än att prata.
Hon skrev både under gruppdejten och sen en gång på gården.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 984
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Trött och arg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp