Bonde söker fru 2020

Jag känner en av bönderna så jag satt lite med skämskudde igår, men jag tyckte faktiskt att hans presentationsvideo var riktigt bra 😊
 
Kul att det var en större blandning av bönder i år, inte den bästa men hyggligt tycker jag :up:
Jag kommer nog att följa i år, om det blir något. (Förra året var första gången som jag dissade programmet.)
Ser fram emot att höra Patrik sjunga mer, hans ögon gick inte av för hackor heller... :angel:
 
Jag tycker det var trist att det är lite stereotypt (igen) i vilka man får följa på de egna gårdarna. Tre män som söker kvinnor och en man som söker en man. Ingen kvinna som söker det ena eller det andra. Trist
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 935
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp