Bonde Söker Fru 2021

Åh jag glömde bort! Får kolla på det på play sen vid tillfälle och ska försöka hålla mig borta från den här tråden innan jag gjort det :nailbiting::D
 
Jag såg första avsnittet igår men kunde inte heller hitta Kärlek åt alla på cmore, ska kolla om det finns idag.

Var ganska neutral till alla bönder så här initialt, förutom Filip som jag spontant tyckte verkade så himla trevlig. Hoppas det håller i sig och att övriga blommar ut.
 
Det låg inte där igår när jag kollade, men då var det ordinarie programmet fortfarande i full gång på fyran så vet inte om det kom upp sen. För visst har man kunnat se det via cmore förut?
Ja, det har man kunnat men verkar inte ligga där nu. Finns på TV4 Play dock... Konstigt! Vill ju inte se med reklam.
 
Jag såg igår. Tyckte de verkade goa. Även de i Kärlek åt alla. Min favorit är som vanligt den äldre bonden, brukar vara minst drama kring dem :)
 
Nu har jag också sett Kärlek åt alla (med reklam :meh:), och tycker det var ett trevligt första avsnitt som verkade visa samtliga personer som vettiga. Nästa vecka är väl dock det berömda skämskudde-avsnittet när det är speeddejter.
 
Nu har jag äntligen sett premiären :D Känns lite lovande, Backis verkar riktigt härlig! Peja är jag glad vi får följa, håller med ovan att det oftast är mindre drama än hos de yngre :) Daniel vill jag gilla men han känns lite väl obekväm så kan bli intressant se hur det utvecklas där. Filip är charmig men än så länge känns han rätt lik de flesta andra yngre män som vart med senaste åren.
 
Såg precis ett avsnitt av Kärlek åt alla, tycker det är bättre än huvudserien. Kände samma förra året med :o
Men alltså Jennys killar som tävlar med varandra i armhävningar osv... vissa där verkar se hela grejen mest som en tävling. "Jag ska vinna Jenny", som att hon är nåt jäkla pris, innan de ens har träffats. Nä jag är inte imponerad av de två. Men jag tycker att hon verkar himla härlig :)
 
Peja verkar törstar efter närhet.

Det verkar som att Backis har en rätt så svartsjuk tjej i gruppen.

Daniel har jag gått i buggkurs med. Han verkade inte så blyg där som han framstår i tv. Men det verkar verkligen som han är medveten om sin blyghet och jobbar med den.

Filip verkar vara en trevligt kille.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 871
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 101
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp