Bonde Söker Fru 2021

Jag håller med om att det har varit ovanligt mycket skämskudde hittills, hoppas att det blir lite bättre när de kommer till gårdarna.

Backis tjej som verkar så svartsjuk kommer det nog bli drama kring om han väljer att ta med henne. Misstänker också starkt att det kommer bli drama runt Filips tjejer. Båda killarna verkar dock superhärliga, om än på väldigt olika sätt.

Daniel hoppas jag att han kan slappna av lite och inte vara så blyg och stel när han kommer hem i sitt rätta element. Verkar finnas flera tjejer i hans grupp som tacklar hans blyghet bra å andra sidan.

Peja har jag svårast att få grepp om. Ibland verkar han nästan bäst av dem, ibland får jag också lite "snuskgubbevibbar" som @Sirap skrev.

Kärlek åt alla tycker jag Calle verkar vara en så himla fin person. Jennys killar ger mig obehagsrysningar (eller inte han som ska ta med henne på motorcykelturen eller han som är från Schweiz, utan de två andra som ska tävla hela tiden), känns lite som att de mest vill synas i tv? David har hittills mest genererat att skämskudden åker fram.
 
Ja det tycker jag. :) De är ju liksom 6 tjejer och en kille på en dejt, att då pussa på några känns mig mig ganska konstigt och lite respektlöst.

Äh. Hela programmet går ju ut på detta att träffa många och välja ut en. Jag tänker att det vet man ju om när man söker dit. Nej det är inget för mig personligen, men det är ju frivilligt att söka dit...
 
Jag tyckte Daniel visade en helt annan, mycket mer avspänd sida igår. Och tog fina initiativ att gå undan med de tjejer som inte tar så stor plats i helgrupp. Tycker också att han och Klara passar ihop.

Förstår inte varför den svartsjuka tjejen sökte till Backis i och med att hon tryckte så på att de hade så olika humor? Tycker hans humor kom fram ganska tydligt redan i presentationsavsnittet?
 
I nästa program börjar ju det roliga - hemma på gårdarna :p

Alla de yngre bönderna tycker jag verkar så himla genuina och gulliga, dom vill verkligen det här. Sättet som dom har hanterat de sökande hittills har varit jätte-fint, även Peja har varit rättvis mot sina damer tycker jag.

Nu ska vi se hur alla damer börjar bete sig i en lite stramare situation, men nog är det bäddat för intriger... Alla damer som är utvalda verkar inte vara några mesar direkt :angel:
 
Tittade precis på kärlek åt alla och är Så lättad att Jenny skickade hem den där Alexander, tyckte han verkade störigt självgod och tävlingsinriktad. Gillade Michel och tyckte det var kul att han kom med :)
Precis, kändes som han bara tävlade, fick lite samma känsla för den andra unga som hon tog med också
 
Tittade precis på kärlek åt alla och är Så lättad att Jenny skickade hem den där Alexander, tyckte han verkade störigt självgod och tävlingsinriktad. Gillade Michel och tyckte det var kul att han kom med :)
Jag tyckte att Alexander var riktigt obehaglig. Varför kan jag inte riktigt förklara men han gjorde att det riktigt kröp i kroppen på mig av obehag 😬
 
Har för mig att jag läste nånstans att två(!) av Jennys killar har varit med i Kärleken flyttar in (eller liknande dejting-serie).
Någon som har mer koll?
 
Har för mig att jag läste nånstans att två(!) av Jennys killar har varit med i Kärleken flyttar in (eller liknande dejting-serie).
Någon som har mer koll?
Jag har också läst det någonstans, och har för mig att det är de två killar som nämnts i tråden som de som bara verkar vilja synas i tv och som tävlar om Jenny som att hon vore någon slags statuspryl. Det var nog typ Flashback som källa, så ta det med en nypa salt.
 
Idag börjar det "på riktigt"! Tycker alltid Sundbyholm mest är en ångestkavalkad i skämskudde, och har sett fram emot inflytt på gårdarna.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 871
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 088
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp