Bonde Söker Fru 2021

Hjälp! Hon är ju jätteknepig. Och han är even worse

Eller hur?! Om han nu är så osäker på henne pga hennes beteende så kanske det inte är så jätteklokt att hålla på sådär som han gör med henne? O_o

Han kommer ju inte ens kunna titta på någon av dom andra efter detta utan att Heidi kommer gå bananas?! :nailbiting:

Jag tror någonstans att Heidi kommer berätta för dom andra för att dom ska åka hem och hon få ha han ifred.
 
Först tyckte jag att Heidi var riktigt läskig. Nu tycker jag mest att hon är väldigt sorglig. Att vara så arg och svartsjuk för att i nästa sekund kläcka ur sig "jag älskar dig" till någon man känt i några dagar... Kan också känna lite att om man är fräck nog att krypa ner i sängen som hon gjorde, är man verkligen så osäker på sig själv då..?
 
Först tyckte jag att Heidi var riktigt läskig. Nu tycker jag mest att hon är väldigt sorglig. Att vara så arg och svartsjuk för att i nästa sekund kläcka ur sig "jag älskar dig" till någon man känt i några dagar... Kan också känna lite att om man är fräck nog att krypa ner i sängen som hon gjorde, är man verkligen så osäker på sig själv då..?

Ja det var någon kommentar som hon fällde förra veckan tror jag som också slog an något sorgligt, typ "här kan jag kanske passa in, här skulle jag kunna fylla en uppgift" precis när de kommit dit. Så ledsamt att liksom gå hals över huvud all in (på ett aningen icke-fingertoppskänsligt sätt) om det så starkt bottnar i någon allmän längtan och desperation att till sist hitta någonstans där man funkar.
 
Ja det var någon kommentar som hon fällde förra veckan tror jag som också slog an något sorgligt, typ "här kan jag kanske passa in, här skulle jag kunna fylla en uppgift" precis när de kommit dit. Så ledsamt att liksom gå hals över huvud all in (på ett aningen icke-fingertoppskänsligt sätt) om det så starkt bottnar i någon allmän längtan och desperation att till sist hitta någonstans där man funkar.
Jag håller med, det blir sorgligt att se henne i det här sammanhanget. Hon verkar ha väldigt svårt för den sociala biten, att integrera med andra människor men hon vill väldigt mycket och det blir fel helt enkelt.
Tycker inte att bonden hanterar situationen på rätt sätt heller..
 
Jag tycker också att det mest känns sorgligt med Heidi, hon verkar inte alls vara i en situation som hon kan hantera. Sen undrar jag som alltid hur mycket vår syn av henne påverkats av produktionens klippning och riktade intervjufrågor.
Men jag reagerade också väldigt starkt på att hon så snabbt så till Peja att hon älskade honom, det kändes inte som att hon läste den situationen bra alls.
 
Jag tycker också att det mest känns sorgligt med Heidi, hon verkar inte alls vara i en situation som hon kan hantera. Sen undrar jag som alltid hur mycket vår syn av henne påverkats av produktionens klippning och riktade intervjufrågor.
Men jag reagerade också väldigt starkt på att hon så snabbt så till Peja att hon älskade honom, det kändes inte som att hon läste den situationen bra alls.
Det är klart att dom klipper in extra drama, för på ungdommarnas gårdar är det så rättvist så det blir nästan trist... ;)

Men vilken teaser inför nästa veckas stora drama - wohooo :nailbiting::eek:
 
Kikar ikapp nu.

Om man blivit så rejält bränd tidigare så att man vill att det tar tid söker man till Bomde söker fru då?
Tänker på Jessica hos Peja. Nu verkar Jessica vettig mer en allmän fundering.
Heidi usch, usch otäcka vibbar.

Kul att se Hannes o Susanna igen
 
Om man blivit så rejält bränd tidigare så att man vill att det tar tid söker man till Bomde söker fru då?
Bra fråga! Jag tänker också att man borde utvärdera om formatet är något som kommer funka för en, även om man tycker bonden i fråga är intressant.

Jag har själv skämtat om att jag skulle vara hopplös som deltagare i programmet - kommer inte till min rätt i nya sociala grupper, vill dejta långsamt och låta spänning byggas upp under tid, tävlingsinstinkt som tusan som säkert skulle ta över och hade varit helt omöjlig att få något bra ur vid de där intervjuerna :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 871
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 077
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp