Bonde söker fru

Jag trodde aldrig att jag skulle svara ja på den frågan, men i år, jo.
Jag måste nog kolla lite hur det går för Jimmy från Ankarvasslia.
 
Jag trodde aldrig att jag skulle svara ja på den frågan, men i år, jo.
Jag måste nog kolla lite hur det går för Jimmy från Ankarvasslia.

Jag blev lite förvånad när jag såg att han var med, men jag ska också följa programmet.
Robinson har jag också följt, de är roligare när man känner till de som är med.

*Jenny *
 
Givetvis kommer jag följa det iår som många andra år. Tycker det är ett smågulligt program och många av bönderna öppnar verkligen upp sig ordentligt 😄
 
Ja, det var minsta variation på länge. Detta tjat om hur brevskrivarna ser ut på medskickade bilder är också tröttsamt.

Men jag tittade ändå på nästan hela startepisoden.

Precis. Men å andra sidan är det väl bara en spegling av verkligheten på alla plan. Kvinnor ska stå i kö med docksöta leenden och karlarna rekryterar utifrån det. Nej jag har inte tappat tron på mänskligheten...:angel:
 
Jag följer :). Tycker oftast att det första programmet är sämst. Blir bara att kolla bilder och både bonden och Linda är överens om att hon var söt. I nästa program börjar det på riktigt och man kan börja få lite känsla för både brevskrivare och bönder 🥰

+ 1 på den :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har överlevt cancer två gånger. Varit gift och har sju barn. Nu ska travprofilen Anders Lindqvist, 71, hitta kärleken i...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp