Bonde söker fru

Jag tycker hela programmet känns mindre och mindre intressant - just för att variationen blir så mycket mindre och det engagerar inte alls lika mycket som när det började sändas.

Tycker även den nya grejen med ”eftersnack” känns som ett desperat sätt att förnya sig (liksom typ att skicka alla till samma resmål) och som ett försök att göra programmet typ seriösare. Jag blev trött bara av tanken på att höra analyser av bönderna om programmen så orkade inte kolla på just den biten dock så jag kan ju ha fel också :angel: :D
 
@kamomillo Jag håller med dig. Men höll verkligen på att störa ihjäl mig på att de enda komplimanger Jimmy kunde ge sina dejter var rent utseendemässiga... verkar lite som att det är den enda rekryteringsgrunden där. Personligen hade jag blivit vansinnnig om min dejt endast kommenterade mitt utseende, nu är det ju teve ska vi minnas så klippningarna kan ju vara såna men ändå. Det som sägs är ju inte fejk ändå.
 
Såg också gårdagens program och tänkte att de fyra killarna likagärna kunde gått i samma klass...

Hade gärna sett att de haft med lite olika typer av människor :grin:

Vet inte om jag ska fortsätta titta eller ej
 
Rekommenderar senaste avsnittet av "Bonde söker frun - Kärlek åt alla" på TV4 Play om du saknade pinsamma ögonblick ;)

Försökte se det på jobbet inatt men tv4play gav upp...hoppas det funkar bättre kommande dygn.

Tror fö att det är mer givande, jag brukar tycka de äldre deltagarna är roligare att följa. Inte lika mkt drama, intriger och svammel överlag...
 
Tycker bönderna är ovanligt socialt kompetenta i år, typ inga pinsamma stunder ju. Känns som att det kan bli en tråkig säsong men kommer följa den slaviskt oavsett.
Jag gillade Alexanders speed-dejtande. Tycker det har varit rätt få bönder generellt under åren som verkligen är så intresserade av sina brevskrivare redan på speed-dejtingen genom att ställa personliga frågor osv. Annars brukar det ju ofta vara typ "varför skrev du till mig" "vad tänker du om ett liv på en gård" typ. Mne det kändes som att han verkligen hade funderat på sina brevskrivare :)
 
Jag gillade Alexanders speed-dejtande. Tycker det har varit rätt få bönder generellt under åren som verkligen är så intresserade av sina brevskrivare redan på speed-dejtingen genom att ställa personliga frågor osv. Annars brukar det ju ofta vara typ "varför skrev du till mig" "vad tänker du om ett liv på en gård" typ. Mne det kändes som att han verkligen hade funderat på sina brevskrivare :)

Håller med, kände att jag kunde ha dejtat honom själv och så känns det ju sällan...
 
Suck...lyckades se halva "bönderna berättar allt del 1" men sedan hängde sig tv4play efter reklampausen. Går inte att se nåt öht, är samma oavsett program. Jippi...:grin:
 
Jag gillade Alexanders speed-dejtande. Tycker det har varit rätt få bönder generellt under åren som verkligen är så intresserade av sina brevskrivare redan på speed-dejtingen genom att ställa personliga frågor osv. Annars brukar det ju ofta vara typ "varför skrev du till mig" "vad tänker du om ett liv på en gård" typ. Mne det kändes som att han verkligen hade funderat på sina brevskrivare :)
Håller med, kände att jag kunde ha dejtat honom själv och så känns det ju sällan...

Åh, jag blev lite småkär i honom under speeddejtingen om man säger så.
Han är den enda som jag tycker ska bli lite intresserant att följa om man säger så.
Om man inte tröttnar.. Om man säger så.
 
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om Alexander. Ibland gillar jag honom och ibland blir jag stressad av honom 😅
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har överlevt cancer två gånger. Varit gift och har sju barn. Nu ska travprofilen Anders Lindqvist, 71, hitta kärleken i...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp