Bonde söker fru

Nu är vi några avsnitt in och äntligen börjar det på riktigt 👍🏻. Har än så länge inte så många favoriter, men några jag inte hoppas på. Vad tycker ni andra? 😊
 
Jag är lite besviken på denna omgång. Såpass att jag har svårt att komma ihåg vad både bönderna och tjejerna heter :o

Tyckte det var bra att den mörkhåriga hos den tunnhåriga bonden åkte ut/valde att åka hem. Jag hade lite svårt för hennes sätt i början.
 
Jag är lite besviken på denna omgång. Såpass att jag har svårt att komma ihåg vad både bönderna och tjejerna heter :o

Tyckte det var bra att den mörkhåriga hos den tunnhåriga bonden åkte ut/valde att åka hem. Jag hade lite svårt för hennes sätt i början.

Tycker det är roligare att se på Kärlek åt alla från webben istället! De båda karlarna; yngre och den äldre verkar så charmiga och jordnära och även deras dejter de valt :).
 
Jättetråkig säsong med bönder runt samma ålder och stil. Kollar numera bara sporadiskt. Förstår verkligen inte hur produktionen tänker. I det där eftersnacket verkar programledaren fiska efter om det förekommer sex när kamerorna slocknat. Tror de programmet får fler tittare om det närmar sig Paradadise hotell, Bachelor och liknande? Därför bara unga människor med? Hoppas de på urspårningar som drar upp tittarsiffrorna?
Tråkig utveckling (avveckling?) i varje fall.
 
Jag är lite besviken på denna omgång. Såpass att jag har svårt att komma ihåg vad både bönderna och tjejerna heter :o

Tyckte det var bra att den mörkhåriga hos den tunnhåriga bonden åkte ut/valde att åka hem. Jag hade lite svårt för hennes sätt i början.
Isabell? Riktigt jobbig och krävande! Tur att hon åkte hem.
Såg nåt "eftersnack" där Linda frågade om Isabell hade hoppats att bonden hade bett henne stanna, och svaret var "JA". Precis vad jag anade - hon ville bara vara dramatisk och behövde uppmärksamhet. Hon hade inte räknat med att han inte skulle försöka övertala henne :D Blä!
 
Det här är första gången som jag inte följt programmet alls!
Jag kollade på presentationerna och redan då sa magkänslan att jag inte behövde titta. Mina vänner som har följt programmet sporadiskt har bara bekräftat min mage ;)
 
Jag har kollat på alla avsnitt men tycker att det varit en lite seg säsong jag med. Jag har haft dålig koll på namn hos tjejerna och bönderna med för den delen. Valen blev i alla fall ungefär som jag tippat. Innan säsongen drog igång skvallrade det ju om att en tjej redan flyttat in hos sin bonde. Jag kan faktiskt inte alls chansa på vem det är. Inga verkade superkära exakt just nu.
 
Jag har kollat på alla avsnitt men tycker att det varit en lite seg säsong jag med. Jag har haft dålig koll på namn hos tjejerna och bönderna med för den delen. Valen blev i alla fall ungefär som jag tippat. Innan säsongen drog igång skvallrade det ju om att en tjej redan flyttat in hos sin bonde. Jag kan faktiskt inte alls chansa på vem det är. Inga verkade superkära exakt just nu.
Jag är alldeles för nyfiken för att låta bli att luska när en sån nyhet släpps. 😜 :laugh: Flashback brukar kunna vara en bra källa för sånt skvaller. :angel:
Karin är skriven hos Pelle

Men jag håller med, det har inte alls varit samma glöd i deltagarna i år som tidigare år.
En rättvisenisse
En hångelnisse
En med urkass självkänsla
En ung och omogen

Och av gänget på Siggesta
En charmerande äldre snubbe
En tafatt snyggbonde
En iskall kille (som gjort fel urval?)
 
Jag funderade på att titta på kärlek åt alla men har inte orkat. Synd det var en så seg säsong

Kommer dock titta på nästa avsnitt också
 
Jag är alldeles för nyfiken för att låta bli att luska när en sån nyhet släpps. 😜 :laugh: Flashback brukar kunna vara en bra källa för sånt skvaller. :angel:
Karin är skriven hos Pelle

Men jag håller med, det har inte alls varit samma glöd i deltagarna i år som tidigare år.
En rättvisenisse
En hångelnisse
En med urkass självkänsla
En ung och omogen

Och av gänget på Siggesta
En charmerande äldre snubbe
En tafatt snyggbonde
En iskall kille (som gjort fel urval?)
Härliga analyser :laugh:
 
Jag fortsatte att titta faktiskt, men har hela tiden blandat ihop tjejerna och vilken som som hörde till vilken bonde :meh:

Däremot bönderna på Siggesta är lite olika varandra och då även brevskrivarna, så jag tycker att detta programmet var lite charmigare :)
 
Då har paren varit ute och rest.
Och en cliffhanger inför nästa program, där det är svårt att avgöra om det är någon alls som fortsatt ihop. (bortsett från spoiler ovan...)

Vad tror ni?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: Gunnar
·
Kultur Någon mer som hunnit se första delen? Vad tyckte ni? Det har ju gjorts reklam i flera månader om detta stora projekt från SVT, har de...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
9 376
Senast: yennork
·
  • Artikel
Hästnyheter För hästvänner blir det lite extra kul att följa årets upplaga av Bonde söker fru, eftersom en ung man som driver utbildnings- och...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: Gunnar
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 178
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp