Bönderna söker igen...

Hoppas också det är överdrivet vinklat gällande Simon :(

Annars så tror jag de andra gjorde bra val. Susanna och Hannes är ju bara :love: Sofie och Per är ju urgulliga dom också och jag tycker dom passar bra ihop. Erik och Alicia vet jag inte riktigt men hoppas dom får en bra resa och hittar varann på riktigt.
 
Angående Susanna och Hannes: Ingen annan som reagerade på att hon sa att hon gjort det "tråkiga valet" och att "Hannes var verklighetskärleken medans Jim var sagokärleken"? Hade jag varit Hannes och sett detta i efterhand hade det känts ganska brutalt.

(sen tycker jag att hon valde rätt, absolut!)
 
Angående Susanna och Hannes: Ingen annan som reagerade på att hon sa att hon gjort det "tråkiga valet" och att "Hannes var verklighetskärleken medans Jim var sagokärleken"? Hade jag varit Hannes och sett detta i efterhand hade det känts ganska brutalt.

(sen tycker jag att hon valde rätt, absolut!)

Jag tänkte också på det, jag hade tyckt att det var väldigt jobbigt att se om jag var Hannes. Hade nog också haft svårt med att hon hade så svårt att välja, jag förstår henne absolut men jag skulle nog tänka att hon alltid kommer fundera på hur det blivit om hon valt Jim istället.
 
Jag uppfattade också nästa veckas program som att Frida inte dyker upp. Dels iom att Simon står ensam med telefonen och dels iom att Linda har tjatat om en dramatisk dumping hela säsongen.

Frida verkar vara väldigt impulsiv och jag tror att jag läste nånstans att hon har adhd?

Jag har tyckt att Simon är lite träig och trist, men stackars kille om det är så det är:down:
 
Angående Susanna och Hannes: Ingen annan som reagerade på att hon sa att hon gjort det "tråkiga valet" och att "Hannes var verklighetskärleken medans Jim var sagokärleken"? Hade jag varit Hannes och sett detta i efterhand hade det känts ganska brutalt.

(sen tycker jag att hon valde rätt, absolut!)
Jag tolkade det där med tråkigt val som hon sa till Jim att för honom var det det tråkiga valet, dvs hon hade valt bort honom. Inte att Hannes var tråkig.
 
Jag tolkade det där med tråkigt val som hon sa till Jim att för honom var det det tråkiga valet, dvs hon hade valt bort honom. Inte att Hannes var tråkig.
Enig.

Dessutom har jag uppfattat det så att båda killarna varit någorlunda medvetna om att S fått känslor för båda, eftersom de nämner att hela produktionen bar påverkade av stämningen på gården den dagen...
 
Angående Susanna och Hannes: Ingen annan som reagerade på att hon sa att hon gjort det "tråkiga valet" och att "Hannes var verklighetskärleken medans Jim var sagokärleken"? Hade jag varit Hannes och sett detta i efterhand hade det känts ganska brutalt.

(sen tycker jag att hon valde rätt, absolut!)
Jag reagerade också
Angående Susanna och Hannes: Ingen annan som reagerade på att hon sa att hon gjort det "tråkiga valet" och att "Hannes var verklighetskärleken medans Jim var sagokärleken"? Hade jag varit Hannes och sett detta i efterhand hade det känts ganska brutalt.

(sen tycker jag att hon valde rätt, absolut!)
Jag reagerade också på det! Men kkan hålla med om det andra skrivit att hon nog menade tråkigt ut hans synpunkt - men det lät tokigt! Tänker också att hon kommer fundera över hur det blivit med den andra killen och tyckte hon såg lite tankfull ut, inte jättelycklig som han hade valt rätt. Men hoppas jag har fel!
 
Bra att dom får åka till olika ställen i år :up:

Det par som jag tror kommer att hålla i varandra även efter denna cirkus så är det Per och Sofie, så himla fina tillsammans :up:
Övriga - nja...

Jag tycker att tv4 måste se över "kärlek åt alla". Det är inte bra när 1 av 4 hittar någon att fortsätta dejta... jag tror att det är lite för pressat schema och inte bra att bönderna bor borta från sin gård och tillsammans med andra bönder när dom dessutom ska försöka "få känslor" för att det ska bli vettigt. Det blir för rörigt helt enkelt.
 
Det par som jag tror kommer att hålla i varandra även efter denna cirkus så är det Per och Sofie, så himla fina tillsammans :up:
Det hoppas jag att dom gör! Dom verkar så himla rara och fina ihop :love:


Och angående kärlek åt alla - det var så himla mycket bättre när det infördes och bönderna vloggade typ. Kändes som mycket bättre förutsättningar för bönderna!
 
Det har avslöjats lite om hur det gått på Linda Lindorffs livesändningar på instagram...

Per och Sofie är fortfarande tillsammans
Susanna och Hannes också - och det hintades om mer nyheter, som visas i kväll...
 
Det har avslöjats lite om hur det gått på Linda Lindorffs livesändningar på instagram...

Per och Sofie är fortfarande tillsammans
Susanna och Hannes också - och det hintades om mer nyheter, som visas i kväll...

Jag längtar sååå till ikväll! Jag tycker detta var den mest spännande säsongen på flera år.
 
Mitt hjärta blödde lite när Frida inte dök upp för resan. Jag trodde inte på dem, men så jäkla fult sätt att dumpa någon på. Ett telefonsamtal, sms, mail, vad som helst hade ju varit bättre än att inte dyka upp. Tycker så synd om honom. Jag tycker det var bra att han fick med sig en kompis istället så han fick en trevlig resa.

Per och Sofie blir man bara så glad av, de verkar båda som så genuint snälla och härliga människor och passar verkligen ihop.
 
Mitt hjärta blödde lite när Frida inte dök upp för resan. Jag trodde inte på dem, men så jäkla fult sätt att dumpa någon på. Ett telefonsamtal, sms, mail, vad som helst hade ju varit bättre än att inte dyka upp. Tycker så synd om honom. Jag tycker det var bra att han fick med sig en kompis istället så han fick en trevlig resa.

Per och Sofie blir man bara så glad av, de verkar båda som så genuint snälla och härliga människor och passar verkligen ihop.

Men så otroligt gullig kompis Simon hade! Det gjorde ändå att det kändes lite mer okej att se.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
107
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
735
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har överlevt cancer två gånger. Varit gift och har sju barn. Nu ska travprofilen Anders Lindqvist, 71, hitta kärleken i...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp