Bonniers trafikskola (igen)!!

C

creamy

Igår skapade jag en användare och körde på den. Sen stängde jag ner programmet när jag var klar.. Hur kommer jag in i min användare?? Det står att man bara ska logga in men det är ju lätt. Nu har jag en till användare fast jag skrev in samma lösen och användare.
Alltså, när man startar programmet kommer man bara till registrera ny användare (som igår). Det står att man bara ska skriva in anv och lösen men då fick jag som sagt en ny.
Jag blir tokig. Jag satt fan i nio timmar och tränade igår. Orka börja om!

Så, var loggar jag in - ni som använt detta? :confused: :confused:
 
Sv: Bonniers trafikskola (igen)!!

hmm, konstigt. när jag ska logga in så skriver jag ju bara in användarnamnet och lösenordet och sen är man där inne... hm.
 
Sv: Bonniers trafikskola (igen)!!

haha, min förra användare har inte blivit sparad så allt det försvann. Nu har jag börjat om igen för nu finns logga in funktionen...
Kuljul. Men då får jag repetition i alla fall :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Enya
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 257
Senast: Mabuse
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 456
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp