Bukefalos 28 år!

Bonsaikitten

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

solbacka1

Är inte så duktig på engelska. Men är det lika vidrigt som jag tror?
D.v.s. Katter uppfödda i flaskor.
De ska få muskelavslappnande och stoppas in i faskan som källingar. Mat och avföring ska skötas genom ett rör. Sen ska de leva där hela livet.
 
Trickfilmat och lek med datorn! Kommer från ett par i Japan (tror jag det var) som gjorde den för att väcka opinion och provocera. Gick på det skämtet själv för många år sedan, visste inte att sidan fortfarande existerar! Ha ha! :rofl:
/TIGERHEART
 
Jag har sett den sidan förut och då visste jag inte om att det var ett skämt. Jag mådde fruktansvärt psysiskt dåligt av att se bilderna och jag tycker det är en sjuk sak att skämta om.
Jag kan säga att jag inte skrattar när jag tänker på det idag fast jag vet att det var ett "skämt"...
 
:bow: :bow:
Nu vet jag att jag är lättlurad. Tur i detta fallet åtminstone. :smirk:
 
MEN VAD ÄR DET FÖR MÄNNISKOR SOM GÅR PÅ SÅN HÄR SKIT? Hur lättlurad får man bli innan det är straffbart.
 
Hur sjuk har världen blivit när folk tvivlar huruvida ett "skämt" som detta kan innehålla ett uns av sanning eller ej....? :devil:
 
Kanske jag borde skrivit godtrogen istället ;)

Sen tycker jag ditt inlägg rimmar dåligt med ditt citat!!
 
Nej det är studenter på MIT som gjort sidan för ett experiment om hur många träffar man kan få på en webbsida på kort tid.
 
precis vad jag skulle skriva men det där med "MIT" visste jag inte. vet ej vad det är...
 
Oj, det tänkte jag inte på. Massachussets Institute of Technology står det för. Det är ett av värledens mest ansedda studiesäten för teknologi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
818
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 631
Senast: cherie
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 540
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp