Boots i transport

Lille

Trådstartare
Hejhej jag har en liten fundering.
Jag ska ta hem en ponny om några veckor och tänkte ha på boots på framhovarna men jag undrar om det är några saker speciella boots i transport?
 
Du kan ta vanliga boots som du har hemma. Det är ju till för att hästen inte ska trampa sig så kanske lite rejälare material är att föredra framför gummi men det är en smaksak 😊
 
Hejhej jag har en liten fundering.
Jag ska ta hem en ponny om några veckor och tänkte ha på boots på framhovarna men jag undrar om det är några saker speciella boots i transport?
Är det en ponny som brukar ha boots när den reser så fråga personen som har ponnyn nu vad den använder för typ av boots. Jag har bara boots på dom som trampar runt mkt och då lite vadderade.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
636
Utrustning Jag undrar om någon här kan förslå ett par barfota boots till min nya häst som normalt går barfota utan problem. Men på vissa...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: skiesabove
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
7
· Visningar
550
Senast: LadySara
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp