N

Nora_

hej jag har en fråga boots som e hela.. hur får man på dom? har inga å har inte haft å har inte tänkt skaffa sådana men undrar bara ;)
 
Sv: boots

Om du menar sånna i gummi så lägger man dom i VARMT vatten. Sedan är det bara att dra på dem ;)
 
Sv: boots

hela får man väl dra över hoven på ngt vis. föredrar själv boots me kardborre
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: boots

Snyggt namn ;)

Du vänder dom ut och in och trär på med den största delen (där öppningen har störst diameter) först. När du fått över den petar du tillbaka den i rätt läge igen. Håller med om att få av är aningens värre...Ska snart fixa boots med spänne för jag är så less på dom där krångliga grejjerna som man bara bryter av naglarna och river sig på fingrarna med :devil:
 
Sv: boots

Ju mer man använder dom ju lättare får man på dom.

Tycker dom är kanon, dom med kardborre går bara i sönder.
 
Sv: boots

hehe tack;) detsamma:P



okej då vet jag. jag användemig först av de me kardborre men gick bara sönder nu har jag "klapperboots" vilket funkar jätte bra:)
 
Sv: boots

Man vänder dem ut-och-in och så våldar man :D
Kan lägga dem i varmt vatten med för att få på dem lättare! Har nästan bara sådana boots. Mulle har boots 24-7. Tar aldrig av dem och det blir billigare att köpa de jättefula ljusbruna hela bootsen på rea för 29 kr/par istället för de mycket dyrare med kardborre eftersom det ryker uppemot en i veckan när han röjer i hagen...
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
615
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
594
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
437
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hej. Ska man brodda av scoot boots? Eller kan de broddarna sitta i hela tiden eftersom de är så små?
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp