Borde finnas westerntränare för alla nivåer/prisklasser!?!?!

Sv: Borde finnas westerntränare för alla nivåer/prisklasser!?!?!

Kantarellstuvning! :eek: Ge mej!

Kunde inte låta bli, älskar kantareller i alla dess former! :D Jättebra initiativ av Wras, hoppas många nappar på det!
 
Sv: Borde finnas westerntränare för alla nivåer/prisklasser!?!?!

Nej men! Nu vet jag ju vem du är, vad trög jag känner mig som inte kommit på det tidigare!:idea:

Haha... Oj, pinsamt... för mig alltså! Jag har inte riktigt koll på vem du är heller! :angel: Men kanske lite vaga aningar?!?! Du nämnde att du hade en supersnygg isabell, inte sant?!? ;)
 
Sv: Borde finnas westerntränare för alla nivåer/prisklasser!?!?!

Haha jag VET!!!:D


Kan bara nämna att hon hade en helt annan typ av häst under förra året:angel:
 
Sv: Borde finnas westerntränare för alla nivåer/prisklasser!?!?!

+ Texaz

Ja men visst är det ju så ;)
Det enda mina hästar har gemensamt är färgen haha!
 
Sv: Borde finnas westerntränare för alla nivåer/prisklasser!?!?!

Nej nu får du väl ändå ge dig! Snacka om att jämföra äpplen och päron.

NSBA Scandinavia är en underförening till National Snaffle Bit Association som är en amerikansk organisation och kan alltså inte heller hitta på egna regler!

Det har nada och ingenting med att göra vad vi tycker eller vilka hästar man väljer att rida på. Ska jag sitta o gnälla för att jag inte får rida på Arab SM med mina quarterhästar?
Och inte hade jag börjat lobba för att quarter skulle bli godkända att rida på Arab SM (till exempel) det vore ju absurt.
Det är precis samma sak!

Godkända att tävla i NSBA är hästar registrerade i AQHA, APHA, ApHC, PtHA, IBHA, ABRA, PBHA, POA. I Hunter Under Saddle tillåts även fullblod registrerade i The Jockey Club.

Det står dig faktiskt helt fritt att skapa en egen tävlings/gångarts/western organisation som passar dig och din häst. Inte för att jag förstår vad det är för fel med att jobba i WRAS, dom behöver säkert eldsjälar lika mycket som alla andra organisationer och föreningar.

jo jag undrar bara en sak, hur blir hästen registrerad i the jockey club? skulle gärna vilja köpa ett fullblod.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 684
Senast: Speedway
·
Tävling Efterlyser en SERIÖS och sansad och givande diskussion om detta. vad tycker ni om ponny ryttarnas nivå idag - särskilt inom...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp