Borde inte...

S

Sirisiri

... en Hööksgrimma hålla mer än en månad. Den är använd max 30 min per dag!

Jag blir så trött...
 
Att en grej är från Hööks är ingen garanti för att den är bra. De säljer grejer av motsvarande kvalitet som t ex Börjes och Kings billiga, fast presenterar grejerna läckrare och tar mer betalt.
 
Kan förresten tilläggas att Hööks har en del vettiga grejer också. Men de har som sagt grejer av dålig kvalitet också, fast man tänker inte riktigt på det när priserna är som de är och grejerna presenteras läckert silikonsprayade på glansiga färgfoton och egna "märken".
 
Det finns anledningar till att jag - av principiella skäl - inte längre handlar hos Hööks. :devil:
 
vilken grimma var det?
Att den gick sönder kan bero på flera faktorer!
Den kan ha utsats för stora påfrästningar.

Ring till Hööks och klaga!
 
Jag har haft en hööks grimma i ett år (använd i ca 9 månader) utan att den har gått sönder, det är den grimman jag har på nu, det enda felet på den är att den är lite blekt. En annan har gått sönder men det berodde på att hästen fastnade i stängniongsnordningen till en box och då var jag glad att den gick sönder.
 
har du kvittot kvar så gå å klaga å begära ny om det går
 
beror ju på vad du har utsatt den för. Inget går väl sönder "bara sådär"?

Jag hade en hööksgrimma förut men min häst kastade sig när han satt fast i gången och en ring gick sönder :crazy:

Medans jag har andra grimmor för under hundralappen som jag haft hur länge somhelst, lite slitna dock.
Dom har jag bara haft på till och från hagen.

Jag har aldrig grimma på i hagen.
 
Att grimman går sönder då är väl bara bra? :)
Har massor med saker från Hööks, och är nog nöjd med allt. Grimmorna håller osv...
Min grimma från Hööks för 59:- har MYCKET bättre kvalitet, och är mycket skönare för hästen än en jag köpte för flera år sedan för 49:- hos Bidermans i Esklistuna... Stor skillnad faktiskt, fast båda är billiga! Så jag tycker att Hööks har bra grimmor till låga priser. :D
 
naturligtvis ska den göra det, men det beror ju även på vad den utsätts för (som många andra redan har sagt). Dock har alla mina grimmor hållt jättebra, även den som jag köpte för 4 år sedan! då har min häst på sig grimman under hela utevistelsen på dagen.. (10-12 h). måste säga att jag inte har ngt att klaga på, men det är u klart att det är tråkigt för dig... Ring och klaga och försök att få en ny!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick min tensapparat idag glömde att ställa en fråga och tänkte om någon här vet. Det står att man kan behandla max tre gånger per dag...
Svar
0
· Visningar
262
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
894
Senast: enough
·
Hemmet Är nu inne på min fjärde, som dött efter EN månad. Har varit olika märken och olika länge dom hållt men max 3 månader. Har aldrig haft...
Svar
5
· Visningar
482
Senast: gammalek
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
331
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp