Borde jag inte få ett sändningsnummer?

Philosophia

Trådstartare
Jag fick ett mejl igår från en butik som skulle skicka en surfski till mig att den nu hade avlämnats till DHL - men jag har inte fått något spårningsnummer/sändningsnummer eller någon information om att transport har bokats. Borde jag inte få det? Finns det fall när man inte får ett sändningsnummer direkt, utan först några dagar efter upphämtning?

Jag vill inte mejla till butiken än eftersom jag redan har haft oanständigt mycket kontakt med dem (flera gånger om dagen), så jag frågar här först tänkte jag.
 
Jag fick ett mejl igår från en butik som skulle skicka en surfski till mig att den nu hade avlämnats till DHL - men jag har inte fått något spårningsnummer/sändningsnummer eller någon information om att transport har bokats. Borde jag inte få det? Finns det fall när man inte får ett sändningsnummer direkt, utan först några dagar efter upphämtning?

Jag vill inte mejla till butiken än eftersom jag redan har haft oanständigt mycket kontakt med dem (flera gånger om dagen), så jag frågar här först tänkte jag.
kolla om du hittar den i appen "mina paket"
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
860
Senast: Ninnurur
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 795
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 945
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 738
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp