Borde vara så nöjd

Är så stressad över allt. Jag går mycket kurser i fotografi och allt och försöker utvecklas när det gäller tekniken och att hitta min egen still. Jag får en hel del förfrågningar om att fota andras djur osv och jag blir glad men samtidigt så otroligt stressad. Det är ju det här jag vill, jag vill hjälpa folk föreviga deras djur på bild på ett bra sätt, borde bli överlycklig när jag får förfrågningar om sånt här. Är så fruktansvärt trött bara så vill bara sova hela tiden helst, kanske beror på att jag inte äter iofs..

Önskar så jag kunde nå ut med mina foton men det är nog ingen som vill se dom, varför skulle någon vara intresserad av något som jag fotat egentligen, det reflekterar ju bara min syn på tillvaron vilket inte lär intressera någon. Kanske något jag kan lämna efter mig iallafall när jag försvinner sen.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 420
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 319
Senast: Enya
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte försöka samla hop lite o lika saker som är väldigt mycket i mitt huvud justnu. Som INTE är om soc mötet nästa vecka och att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 164
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp