Börjes regntäcke Orkan !

Mynta2

Trådstartare
Jag behöver ett billigt regntäcke, behöver inte vara något speciellt...bara det andas. Är då Börjes Orkan ett shysst alternativ ? Kommer inte använda det sådär jätteofta, bara om det tex regnar i flera dagar i sträck eller nåt sånt. Hur är dom i storlekarna ? Är det bra passform ?

Finns massvis av trådar om det täcket, sök!

Har själv ett sådant, fick hem det i förrgår o har inte använt det så mycket än... men det sitter bra, iaf på min pålla.

Ok, då söker väl jag då...har aldrig vart in på detta forum förut...så jag hadde då ingen aning. Tack för svaret.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
401
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 909
Senast: Avalbane
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
10 123
Senast: Hajfisk
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 235
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar