Bukefalos 28 år!

Bortjagad av vildkatten!

jerseyko

Trådstartare
Blev nyss min ena tjej! Vad ska han på tjejer och göra? :cry:

Nä imorgon blir det att ringa till kommunen och få hit en fälla, pratade med grannarna som var lika snabba dom på att springa ut när hon skrek :crazy:

Var ut och ropade men hon kom inte, tror hon har gömt sig för honom.

Kan han få för sig att döda henne? Katten går på allt, hundar, hästar, människor, små barn!
 
Sv: Bortjagad av vildkatten!

Jag tror inte att han dödar henne, slåss hon inte tillbaka utan springer och gömmer sej så är det skillnad motför om hon svarat hårt mot hårt och gett igen.

Få bort den andra katt :devil: eln och ut och locka och pocka och sätt dej på backen och spana länge, hon ligger säkert och trycker nånstans i närheten.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
875
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 028
Senast: Fibusen
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
4 144
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp