Bukefalos 28 år!

Bortsprungen katt!

B

Bangsi

För nästan två veckor sedan försvann vår älskade kisse. :cry:
Från sommarstugan i Varberg smet hon ut och kom inte hem igen. Vi letade och letade men hittade henne inte.

Nu skall jag annonsera i tidningen.
Men har ni några mer bra förslag vart man kan vända sig.
Kan man ringa till Polisen eller vad skall man göra???

Hon var tyvärr inte id-märkt. Hade beställt tid men hon försvann innan. Däremot hade hon ett halsband på sig där det stod telefonnr. Men ett halsband kan hon ju få av sig.

/Åsa
 
Sv: Bortsprungen katt!

Ring polisen, lokala djurhem och djursjukhus. Annonsera i tidningen och på kattsidor på nätet. Sätt upp lappar med foton i närheten.

Själv har jag haft en hittekatt några dar, och idag kom hans familj tillrätta så att säga :love: De hade sett lapparna som vi satt upp, så det finns hopp!
 
Sv: Bortsprungen katt!

Nepp det gick inte!

De efterlyser inte bortsprugna katter. :mad:

Har ni "kattmänniskor" några förslag på sidor på nätet där jag kan efterlysa lilla Müsli.

/Åsa
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 111
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Det finns väl inget som är så lätt som att vara efterklok? Ångrar mig så bittert, men det hjälper ju inte nu. Bor sedan fyra år i ett...
Svar
10
· Visningar
1 905
Senast: Lotus
·
Övr. Katt Flyttade för en dryg månad sedan in i ett hus på landet och de senaste veckorna har vi haft en katt strykande kring huset. I början gick...
Svar
9
· Visningar
5 035
Senast: ylvalill
·
Katthälsa Sedan i slutet av sommaren har jag en ny gäst ute i stallet. En stor ståtlig hankatt. Först såg jag bara på åtgången av kattmat och på...
Svar
14
· Visningar
2 079
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp