Borttappad Stamtavla

_FiA_

Trådstartare
jag har tyvärr lyckats slarva bort stamtavlan till min katt. Jag fick med den från uppfödaren men sedan har den mystiskt kommit bort. Kan jag beställa en ny från Sverak, och vad kostar det isåfall? Eller måste uppfödaren beställa en ny? Hittar ingen info på hemsidan
 
Sv: Borttappad Stamtavla

Man kan beställa en ersättningsstamtavla mot en viss avgift (150 kr). Om uppfödaren har gjort en formell ägarändring till Sverak eller om du ägarregistrerat kattens id-märkning i Sveraks id-register (och det därmed har gjorts en ägarändring), så kan du skriva under ansökan. Om inte, är det uppfödaren som ska göra det.
Här står mer:
http://www.sverak.se/sverak/Top_innehall/blanketter_pdf/Latkatt_ersattningsstamtavla.pdf
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 303
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 679
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 967
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp