Borttappad "värdehandling"

Lycanthrope

Trådstartare
Har någon erfarenhet av att ta hjälp av "kunnig" för att hitta något borttappat?
Har letat som en dåre efter ett viktigt dokument, vänt upp och ner på allt känns det som. Tror inte så mycket på sådant i vanliga fall men det verkar fungera för vissa så varför inte prova, tänkte jag. :D
Det har legat på nedervåningen en period trots att det inte ska vara här och kan ev ha tagits upp till skrivbordet där det ska vara, men det är varken nere eller uppe, vad jag har hittat dvs. För någonstans är det ju. Det är dessutom ganska bråttom att hitta. :(
 
Min ena hunds pappa lyckades hitta sin husses plånbok. Det kallar jag kunnigt! Det blev till och med en stor artikel om det i Dalarnas tidningar.

Det finns inte en chans i världen att någon så kallad "kunnig" på distans kan hitta din värdehandling annat än med hjälp av slumpen. :) Du har med andra ord en bättre chans att fråga en hund.
 
Jag har aldrig provat själv men vet att min morfar gjorde när vimsiga mormor gömt saker på märkliga ställen. Han ringde till någon som sysslade med att hitta folks borttappade saker och efter de beskrivningar hon gav hittade han sakerna rätt omgående. Kanske slumpen, kanske något annat.

Hoppas du hittar ditt dokument!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 617
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 419
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 457
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp