Botkyrka 25-26 Augusti

Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Jag hoppas Sigge är okej!
Han är väldigt tunn, liksom urholkad. Rasade nog iaf 30 kilo på en vecka. :crazy:
Men han är pigg och normaltemp samt äter. Hoppade lite granna idag och det var jättekul tyckte han (Åkerbo som bortblåst).
Så jag hoppas kunna rida, men är han inte helt okej är det inte hela världen heller.

Unghästen ska det bankas lite vett i först innan han får tävla igen :devil:. Skippar att fortsätta kvala honom till Breeders.
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Skönt att han verkar vara pigg igen, det är ju faktiskt viktigast :idea:

Min kamel har gått i hagen en hel vecka, så han lär väl vara fet som en dressyrhäst nu :angel: ska terrängträna i veckan iaf och hoppas på att hitta flytet igen :bump:
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Du, våra gaseller blir aldrig feta. Har försökt :crazy:

Va kul! Vart ska du ut då?
Det är kanske vad han behöver, få vila lite och komma bort från stress och hitta sig själv igen! Var blir nästa? Hermanstorp, Täby?
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Jag har anmält mig dit nu, såg att de förlängt anmälningstiden!

Nån som har sovplats? :angel:
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

Jag ska dir och rida Lätt på D-ponny. Min förra Ridlärare jobbar där nu, så ska bli roligt och träffa henne om hon är där.
 
Botkyrka

Ska starta min första debutant i Botkyrka den 25-26 aug. Nån mer som ska dit? Hur är den deb banan? "Lätt"? Hur är vattnet framför allt?

Kram Natasha
 
Sv: Botkyrka

Det finns redan en botkyrka-tråd :angel:

banan är väl ganska snäll tycker jag, inte så lång iaf. i vattnet brukar man kunna välja mellan ett litet nedhopp eller att vada ner.
 
Sv: Botkyrka

Ska starta min första debutant i Botkyrka den 25-26 aug. Nån mer som ska dit? Hur är den deb banan? "Lätt"? Hur är vattnet framför allt?

Kram Natasha

Vad roligt! Det kommer säkert gå jättebra. Se till att vara där i tid, det tycker jag är viktigt, fälttävlan är (för mig) lite rörigare än banhoppning/dressyr. Så mycket nytt att hålla reda på! :rofl: Men roligt så in i vassen!
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

jag ska starta min första deb och är lite nervös inför vattnet. Hur brukar Botkyrkas deb bana vara? Är det en "lätt" deb?

Mvh Natasha
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

jag ska starta min första deb och är lite nervös inför vattnet. Hur brukar Botkyrkas deb bana vara? Är det en "lätt" deb?

Mvh Natasha

Har aldrig tränat på botkyrka och vet inte hur deras vatten är, men i debutant är det ju alltid bara vad genom vatten så du behöver iaf inte bekymra dig över några hinder där ;)
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

kl

Jag hittar ingen vägbeskrivning, är det jag som är blind?

Och är det någon som vet när starttiderna blir fasta?
 
Sv: Botkyrka 25-26 Augusti

*KL*

Till alla ni som ska tävlas på Botkyrka i helgen.
Klubben råkade för 2 dagar sedan ut för att servern kraschade och vi har i och med detta haft problem med att kunna jobba med tävlingarna.
Detta har lett till att vi har stått utan mail och liknande.
Mer info www.brs.nu

Jobbet att få allt igång pågår för fullt men jag vill inte ge någon prognos då jag ej har pratat direkt med systemansvarige.

Till emma-vsm:
Såg nu att "hitta hit" av någon anledning inte finns kvar på hemsidan, men det är ganska lätthittat.

E4:an mot Stockholm, ta avfart 146 mot Tumba (väg 258), när du kommer upp vid rondellen svänger du höger mot Tumba.
Följ den vägen i ca, 1,5 km, då kommer du se skyltar om olika evenemang för Hågelbyparken (Vi monterar upp egna skyltar under dagen idag vid den stora vägen (väg 258). Där svänger du höger in mot Hågelby, Skrefsta. Följ den vägen ca. 200 meter och i en "korsning" så håller du 45 grader höger och följer den vägen, då ser du ridskolan ca 1km längre bort, följ den vägen sen så är du framme.

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?SearchType=4&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&vad=botkyrka+rids%e4llskap&var=&Vkiid=xE22+e9UDlJAkZi9VGpOnA%3d%3d&Vkid=10829142&isAlternateNumberResult=False
Välkommen
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ett fenomen som jag stött på när jag varit i hundrastgårdar med min hund är att vissa hundar ''förstör'' andra hundars lek genom att...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Mia_R
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Jerseyite
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: Teilani
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 873
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp