Bukefalos 28 år!

Boxer *bildtråd*

Sv: Boxer *bildtråd*

Jag kan börja :D

Det här är Diva, en tik som är ganska exakt 1 år.

6382210.jpg


4610463.jpg

4610460.jpg

4610461.jpg
 
Sv: Boxer *bildtråd*

Detta är min Sonya, ganska precis två år gammal. Varför lägga in "normala" bilder? :angel:

IMG_3632.jpg
Slaggar i soffan.

IMG_3674.jpg
. Väntar på "varsågod".
 
Sv: Boxer *bildtråd*

Haha, vilken sötnos....
Min hund brukar oxå vara soffpotatis men det är inget jag har fångat på bild. Fin hund iaf!
 
Sv: Boxer *bildtråd*

Min är ju inte renrasig boxer men 75% i alla fall, hoppas de inte gör nått att han är med på ett hörn:confused: :D

Han heter Hitch och är 2 år
8428984.jpg

8428985.jpg
 
Sv: Boxer *bildtråd*

finfina! Jag ösnkar att jag hade en bil dpå min grannes gamla boxerhane! Så otroligt fin och fräsch trots sin ålder!
 
Sv: Boxer *bildtråd*

Vad fin hon är! Du får vänta ett tag men i slutet på maj hämtar jag hem vår boxervalp, då lär det bli bilder!

I morgon ska vi åka och hälsa på, hon är 5 veckor nu och ska levereras vid 9 veckor. Kanske slänger jag iväg en liten bild redan i morgon?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 617
Senast: Roheryn
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Blossom
·
Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 310
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp