Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

boxplats...

panzy

Trådstartare
Vill ha lite hjälp ang. pris på boxplats...
Fin stor box i litet privatstall... Ligger ca 12km utanför liten stad i småland, bra väg dit, bra bussar... Fina ridvägar, stor "gräspaddock"...
Detta kommer ingå:
in- och utsläpp (även byte av täcke)
fodring
hö, halm och korn/havre
spån

A

aniratak

Som du bestriver det så låter det som mitt stall som jag står i, det ingåe inte havre/korn där men jag betalar 1700kr/månad! men jag måste mocka själv pga att dom vill att man är till sin häst varje dag och det är man ju så det går på ett ut! :rofl:

panzy

Trådstartare
Ok. tack för svaret... det tycker jag var dyrt, men jag är klart inte så insatt i det eftersom jag alltid har haft eget stall till mina pållar... Var bor du???

A

aniratak

Jag bor i sundsvall! Ja det är lite dyrt tycker jag med! Men det kostar ju bensin med! har nyss flyttat till det här stallet och sökte över en hel del möjligheter, men det här var det finnaste stall som ligger nära! I det andra stallet som jag har ståt i hade vi en hyra på bara 1200/mån men då var det kolekivt så det var bara att fodra!
Ja det här stallet är nybyggt i år, så det är så rent så man nästan undrar om man ska ta av sig skona när man kommer in! :bow:
Jag hoppas på att vi snart kan köpa oss en egen gård! :love: :love: :love: har haft hästen hemma på gården när jag bodde hemma men nu är man ju utflugen för 2år sedan! :banana: du då? vart bor du?

panzy

Trådstartare
Bor utanför Ljungby i småland... jätteliten stad men vet de som tar 900:- i kallhyra för sina boxar, men de har belyst gruspadock...

A

aniratak

Oki! Har dom så att det ingår fodring då eller? då måste du komma upp i minst lika mycket som mig!? eller?

panzy

Trådstartare
jag har eget stall men en kompis hade sin häst där innan hon flyttade... svindyrt tycker jag...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6464 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Anläggning Jag driver en liten hästgård med 3 inackorderingar. Igår blev jag påhoppad av en av hyresgästerna (som tyvärr är en släkting..) om att...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 083
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
1 595
Anläggning Jag har varit inne på att bygga lösdrift hemma men har nu fått möjligheten att ta över ett litet stall istället och då kommer jag...
Svar
2
· Visningar
692
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 561

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Oriental

Hästrelaterat

• Hyra sadel