Boxskyltar

Soffan03

Trådstartare
Ni som beställt boxskyltar på nätet, varifrån har ni beställt?😊 (Alltså sån skylt där man får designa/välja text vid beställningen, inte som Hööks och Horze brukar ha sån man får skriva på för hand sen.)

Berätta gärna om erfarenheten när ni beställde, valmöjligheter/design och leveranstid😄 Ett plus om de postar till Finland…😅😆
 
Jag har köpt från Designadinboxskylt.se
De är lite lång leveranstid men helt okej skyltar till väldigt bra pris. Man kan få med eller utan foto på sin häst och det finns en mängd olika varianter av skyltar och design att välja på.
 
Jag har köpt från dekaltext så snygga och har varit snabb leverans. Första skylten köpte jag 2008 och den är fortfarande lika fin. :)
 
Dom här har jag. Gjorda i plåt, av mig själv 😊.
Kladdade över mitt namn, men det förstod ni säkert ändå 😅
108D0DAF-D119-4278-A77E-150FC7353081.jpeg
 
Plåt och dekor (www.plåtodekor.se). Jag har ovala svarta skyltar med vit text, stilrena och klassiska men det finns i många varianter och olika typsnitt om du kollar deras hemsida. Tror inte det dröjde mer än en vecka när jag beställde, inget att klaga på.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har planer på att skaffa hund till nästa sommar eventuellt, men känner mig helt vilsen i denna djungel av hundraser - det finns ju...
2
Svar
27
· Visningar
2 771
Senast: Helben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp