Bukefalos 27 år!

BR schabrak!

L

_LeLLe89_

de finns nåt schabrak tror märket är BR (?) vågschabrak. finns huvor till oxå! finns på hästbiten bla. tycker dom e skiitsnygga! nån som vet va dom kostar? :banana:

Ingen aning om priset men märket du frågar efter BR står för Biemann Riding och är ett tyskt kvalitetsmärke..Lycka till.

B

_Bus_

Sv: BR schabrak!

Min kompis har sånna och tror dem kostar typ 250-300 kr nånting :) Dem är snygga!

L

Lina_

Det senaste jag köpte hos dom kostade 298. De är riktigt prisvärda =)

kl.
Jag tror inte trådskaparen ser det här med tanke på att tråden är nästan 4 år :angel:

S

Saint

Ha ha ha... kollar ni inte datumen innan ni svarar på trådar ni grävt fram ur Bukes allra djupaste gömmor?

;) ;) ;) :rofl:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min nya älskling är väldigt fäst vid sina kulor. Så pass fäst att dom inte fanns att finna när han skulle kastreras liggande på...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: valegro
·
Övr. Hund Varning att dethär är om av livning och död så läs inte ifall ni tycker att sånt är jobbigt! ❤️ Men jag undrar bara några saker om av...
2
Svar
39
· Visningar
2 502
Senast: Sol
·
  • Artikel
Dagbok Jag vet att det är massa fel i huvudet på mig och att jag aldrig kommer få veta varför just jag är så jävla fucked up och o möjlig att...
Svar
12
· Visningar
1 482
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
1 815
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar