Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

BR schabrak!

L

_LeLLe89_

de finns nåt schabrak tror märket är BR (?) vågschabrak. finns huvor till oxå! finns på hästbiten bla. tycker dom e skiitsnygga! nån som vet va dom kostar? :banana:

Ingen aning om priset men märket du frågar efter BR står för Biemann Riding och är ett tyskt kvalitetsmärke..Lycka till.

B

_Bus_

Sv: BR schabrak!

Min kompis har sånna och tror dem kostar typ 250-300 kr nånting :) Dem är snygga!

L

Lina_

Det senaste jag köpte hos dom kostade 298. De är riktigt prisvärda =)

S

Saint

Ha ha ha... kollar ni inte datumen innan ni svarar på trådar ni grävt fram ur Bukes allra djupaste gömmor?

;) ;) ;) :rofl:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5199 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
2 988
  • Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
11
· Visningar
1 023
Relationer Hej! Jag är en tjej som skulle vilja prata om en sak nämligen om när man är bortskämd. Det var en som sa till mig att jag är bortskämd...
2
Svar
37
· Visningar
3 248
Övr.Djur Hej! Såg en tråd tidigare om små insekter (typ som vek upp bakkroppen). Detta är nåt annat. I sommar, senaste veckorna har vi blivit...
Svar
17
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa golden
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar