BR schabrak!

L

_LeLLe89_

de finns nåt schabrak tror märket är BR (?) vågschabrak. finns huvor till oxå! finns på hästbiten bla. tycker dom e skiitsnygga! nån som vet va dom kostar? :banana:
 
Ingen aning om priset men märket du frågar efter BR står för Biemann Riding och är ett tyskt kvalitetsmärke..Lycka till.
 
Sv: BR schabrak!

Min kompis har sånna och tror dem kostar typ 250-300 kr nånting :) Dem är snygga!
 
Sv: BR schabrak!

Det senaste jag köpte hos dom kostade 298. De är riktigt prisvärda =)
 
Sv: BR schabrak!

kl.
Jag tror inte trådskaparen ser det här med tanke på att tråden är nästan 4 år :angel:
 
Sv: BR schabrak!

Ha ha ha... kollar ni inte datumen innan ni svarar på trådar ni grävt fram ur Bukes allra djupaste gömmor?

;) ;) ;) :rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 133
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 951
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 231

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp