JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bra av jämtar i ponnypremiär
Moderator
The story so far ...
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Startad av Sharpless
12 Apr 2025
Svar: 8
Visningar: 1 786
Dagbok
M
Lyckade tävlings- och semesterdagar
Dagbok Igår eftermiddag kom jag hem från ett par dagar på tävlingarna i Laholm där jag varit med som hästskötare/sällskap/mentalt stöd (inte...
Startad av mooi
30 Jul 2018
Svar: 0
Visningar: 744
Dagbok
Planering
Dagbok Jag har funderat lite på det här vad andra planerar, gör och hinner med, jämte vad jag själv planerar, gör och hinner med. Till exempel...
Startad av Magiana
9 Mar 2018
Svar: 228
Visningar: 26 536
Dagbok
Sen uppdatering
Dagbok I måndags hade jag hopplektion och fick Jättehästen igen. När jag kom till stallet så stod han redan i stallgången och blev borstad. Så...
Startad av Magiana
10 Mar 2017
Svar: 0
Visningar: 510
Dagbok
Såg en hund på Crufts-sändningen
Hundavel & Ras Jag är faktiskt lite överraskad över att huskyn inte verkar ha blivit överbehårad på utställning 😅
... än kanske jag ska säga :cautious:
Asko
43 minuter sedan
Svar: 101
Visningar: 3 961
Hund
Nosework-tråden
Hundträning Jag såg liknande tendenser i början med min hund - mycket nosdutt och slickande - så jag klurade ut en specialare. Två behållare som ser...
Irrbloss
Idag kl 16:23
Svar: 660
Visningar: 50 210
Hund
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Fast det verkar ju som att vi är hyfsade på nyrekrytering. Ryttarna åker och tränar, tar fälttävlanskortet, åker på en tävling... Men...
Lady_S
13 minuter sedan
Svar: 191
Visningar: 10 865
Grenar
Fastna i stigbygeln
Utrustning Det är väl iofs vettigt eftersom det handlar mer om skostorlek och typ av sko än kön. Själv har jag ganska små fötter och rider aldrig i...
MiniLi
Idag kl 15:20
Är rökarna utrotade?
Kropp & Själ Hur vanligt är det egentligen att folk röker numera?
Har alla förbund haft effekt på att få färre människor att röka?
Startad av Inte_Ung
Söndag kl 06:05
Svar: 191
Visningar: 5 236
Allmänt