Bra, billig, liten och tyst klippmaskin.

P

PansParis

Hade tänkt att köpa en lite mindre maskin till huvudet och benen. får nämligen inte klippa huvudet med den stora :crazy:

Har ni några bra eftarenheter av en liten-tyst-billig klippmaskin.

Någon som prövat en hundtrimmer?

Tacksam för svar!

:)
 
Sv: Bra, billig, liten och tyst klippmaskin.

Har faktiskt inte provat att klippa häst med den, men päls som päls.

Rusta har en variant, den är dock inte sladdlös. Egentligen till hund/katt, men jag har även provat att klippa lite får med den. Gick dock rätt dåligt, men får är ju feta i ullen/skitiga och väldigt täta.

Är nöjd med denna, använder den dock bara till att klippa mindre med, d v s inte till dagligt bruk. Tror inte den håller så länge, men priset var lagom, 149:-.

Då gör det inte så mycket om det skulle visa sig vara ett misslyckat köp.


http://www.rusta.se/product.asp?pro...Tillbeh%F6r+husdjur+Djur%2FHusdjur&p=75601145
 
Sv: Bra, billig, liten och tyst klippmaskin.

B*rjes har/har haft en liten batteridriven sak. Skären är typ 5cm breda så den borde funka på huvud och ben om hästen inte har väldigt mycket päls...
 
Sv: Bra, billig, liten och tyst klippmaskin.

Ser mycket intressant och smidig ut. Måste åka dit och ta mig en titt.

Tack för tipset!

:bow:
 
Sv: Bra, billig, liten och tyst klippmaskin.

Är det denna du menar?

5062.jpg


:)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
941
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu gav våran klippmaskin från Jula upp mitt under en klippning. Så därför måste en ny införskaffas. Har ni tips på någon bra modell...
Svar
14
· Visningar
987
Senast: Bri
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 428
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 329
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp