Bukefalos 27 år!

Bra böcker om bokföring?

A

arabidopsis

Nybörjare söker råd! Har ni några bra tips på god litteratur om bokföring (enskild firma), så tages de tacksamt emot...

/Karin

Nancy Holmström hr skrivit enkla böcker med lärobok, övningsbok och facit. Används på nybörjarnivå på högskolestudier.

L

lila

Vad heter han som är bäst (skriver lättbegripligt)... Björn Lindén om jag inte minns fel...

A

arabidopsis

(Svar till alla)

Tack för hjälpen! Jag visste väl att jag kunde lita på er på "buke"

/Karin

M

Millz

Nancy Holmströms 'Företagsekonomi från begrepp till beslut'.

Även 'Den nya affärsredovisningen' ska vara bra, mer inriktad på redovisning än Holmströms bok.

Liknande trådar

Gnägg Hej! Jag söker kloka, roliga och glada människor som har Nordsvenska Brukshästar. Finns det några här? Vore kul med en tråd för just...
2
Svar
34
· Visningar
2 041
Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
645
Senast: annersia
·
Hundträning Hej! Jag skulle vilja ha tips på dom BÄSTA hund böckerna som ni vet! Som är om grund träning och så. Alltså tillexempel hur man får en...
2
Svar
25
· Visningar
1 349
Senast: Motacilla
·
Hundträning Jag har en liten valp på 5 månader av en sällskapsras som definitivt hör till de mer lugna även för rasen. Hon har lätt att bara sitta...
Svar
15
· Visningar
884
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jag har cancer
  • Stockholmshjälp
  • Vad gör vi CLXXVII

Hund, Katt, Andra Djur