Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Bra böcker om bokföring?

A

arabidopsis

Nybörjare söker råd! Har ni några bra tips på god litteratur om bokföring (enskild firma), så tages de tacksamt emot...

/Karin

Nancy Holmström hr skrivit enkla böcker med lärobok, övningsbok och facit. Används på nybörjarnivå på högskolestudier.

L

lila

Vad heter han som är bäst (skriver lättbegripligt)... Björn Lindén om jag inte minns fel...

A

arabidopsis

(Svar till alla)

Tack för hjälpen! Jag visste väl att jag kunde lita på er på "buke"

/Karin

M

Millz

Nancy Holmströms 'Företagsekonomi från begrepp till beslut'.

Även 'Den nya affärsredovisningen' ska vara bra, mer inriktad på redovisning än Holmströms bok.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6497 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kultur Jag har insett att det blir mycket lättare att läsa kurslitteratur och liknande om jag även läser skönlitterära verk på min fritid. Så...
2
Svar
38
· Visningar
902
Avel Leker lite med tanken att låna magen av ett sto jag är väldigt förtjust i, men då jag själv är liten vill jag att avkomman absolut inte...
Svar
8
· Visningar
614
Mat Nu när jag jobbar lite mer hemifrån så tänkte jag börja med smoothies på morgonen för en liten extra boost. Jag har alltid haft ganska...
2
Svar
21
· Visningar
826
Hundavel&Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
Svar
14
· Visningar
1 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värt att polisanmäla?
  • Drar ni hästtransport med elbil?
  • Vad gör vi CXXXII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021