Bra debutant banor...

A

AleXandra

Kan någon tipsa om bra debutant banor för B-ponny (inte alltför läskiga... ;)
Tyvärr är det ju inte så många tävlingar så att man kan vraka och välja, men det vore roligt att få lite förslag...
 
Sv: Bra debutant banor...

Verkar inte finns några.... ;)
Har hört att Baståsen har en bra bana, är det någon som har synpunkter på den?
 
Sv: Bra debutant banor...

jag har ridit debutant på häst på Baståsen och jag tyckte att den banan var trevlig
 
Sv: Bra debutant banor...

Våra underbara ponnyföräldrar har hjälpt till att bygga en splitter ny debutantbana för ponny i höstas på Trossnäs (utanför Karlstad), till helgen blir det 2ndra tävlingen på den. Trevliga inbjudande typhinder utan några särskilda krångligheter. Välkommen :)
 
Sv: Bra debutant banor...

Tack för tipset, såg tyvärr den kommande tävlingen för sent - och nu är det mer än fullt....men vi kommer gärna en annan gång!
 
Sv: Bra debutant banor...

Nej inte till eran i Baståsen, den har vi anmält till nu - men den i Trossnäs...den var redan överfull när jag fick syn på den :D
 
Sv: Bra debutant banor...

Boxholm har en trevlig 70- bana. Vet ej om det kommer att bli tävlingar på den iår, mer info kommer senare men alla är hjärtligt välkomna att träna där. Det finns hinder tom * klass. Deb ponny 70 cm: 1. låg stock på fält 2. liten tub 3. stock 4. vad i vatten 5. trappa 6. björkhinder 7. häck 8. palissad 9. björk uthopp 10. vad, upphopp ur vatten 11. palissad på gärde. Mycket trevlig bana!
 
Sv: Bra debutant banor...

Vet du något om Boxholms Debutant för häst? Har tänkt åka dit den 3 juli (tror jag det var) med min Pålle. Hoppas bara det finns uppstallning så vi kan komma dagen innan.
 
Sv: Bra debutant banor...

OK, ska hålla utkik efter Boxholm, verkar inte vara någon pågång i sommar....Tack för tipsen
 
Sv: Bra debutant banor...

Uppstallning kan ordnas.......... Tel. Nr står i prop.
 
Sv: Bra debutant banor...

Vad stolt jag blir över att ni gillar Baståsens terrängbana!!! :) :o
Behöver jag nämna att jag ska skvallra för min tränare imorrn? :angel: :angel:
/ Bastisryttare
 
Sv: Bra debutant banor...

Tågarp, Hermanstorp, Tranemo, Dagstorp är trevliga debutantbanor för B-ponny. Undvik Torns om din häst är tittig. Lycka till!
 
Sv: Bra debutant banor...

Tack ska ni ha - då har vi några att välja på.... :bump:
 
Sv: Bra debutant banor...

fast mantorps vatten är äckligt....brukar inte vara så populärt bland gröna hästar....
 
Sv: Bra debutant banor...

Nej mantorps vatten är väl inte läskigt!! :D Fast det är oftast lite nerförsbacke innan=lite svårare. Det brukar ju stå en hel del hinder runt, g bra tycker jag, typ som infågnare. :idea:
Någon som var och red enstjärnig i mantorp? Hur var banan? Det var ju första gången de hade enstjärnig! :banana: Kul!!!
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 339
Senast: tara
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 214
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 542
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp