Bra foder till sankt bernadshundar?

H

HBB

Vad har ni för foder till era sankt bernadshundar? Finns ju så himla många sorter och olika märken så man blir helt förvirrad :S är dom billigare fodersäckarna sämre än dom som är dyrare? Och hur mkt äter era sanktbernads hundar =)
 
Sv: Bra foder till sankt bernadshundar?

Ska du köpa en valp?
Jag skulle börja med att använda det foder som uppfödaren rekommenderar och känna efter där.
 
Sv: Bra foder till sankt bernadshundar?

Jag skulle definitivt svara large breed foder. exempel royal canin, eukanuba osv.

Det är viktigt me rätt foder till storväxta hundar. Mina hundar äter runt 1 kg om dagen, vissa ngt mindre
 
Sv: Bra foder till sankt bernadshundar?

Nepp ingen valp, hon är ett år.. ska prata mer med ägaren imorgon,då avståndet är en bra jäkla bit härifrån och jag inte hämtat henne än men har fixat bra bil nu så det ska ordna sig om inget annat kommer i mellan :(
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: Myrten
·
Hundhälsa I våras fick min lilla JRT tik på 14 år akut bukspottskörtelinflammation. Hon blev pigg och frisk på mindre än en vecka och blev...
2
Svar
22
· Visningar
2 187
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 428
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 108

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp