Bukefalos 25 år!

B

**BORTTAGEN**

Hej på er alla!

Jag måste bara få skriva att jag trivs här.
Har tittat på en del av de andra forumen på nätet och inget är så trevligt som detta.
Visst har somliga av oss mkt olika åsikter :D
men det finns alltid utrymme för intressanta diskussioner.
Tycker också att hela forumet är bra upplagt, lätt att göra inlägg, snabbt(även för mig med modem) samt lätt att hitta.

Ville bara säga att här trivs jag :) :banana: :bow: :bump:

Jag trivs här också även om man har olika åsikter ibland. Men sånt skakar jag av mig lätt och i nästa diskussion kanske man tycker lika :)

B

**BORTTAGEN**

Det intressanta är väl att man oftast förstår varandras tankesätt även om man inte håller med.(efter 89 inlägg :D)
Utan olika åsikter föds inga intressanta diskussioner.

J

JK+T

Sv: Bra forum

Hej på er alla!

Jag måste bara få skriva att jag trivs här.
Har tittat på en del av de andra forumen på nätet och inget är så trevligt som detta.
Visst har somliga av oss mkt olika åsikter :D
men det finns alltid utrymme för intressanta diskussioner.
Tycker också att hela forumet är bra upplagt, lätt att göra inlägg, snabbt(även för mig med modem) samt lätt att hitta.

Ville bara säga att här trivs jag :) :banana: :bow: :bump:

tycker som du ! jag älskar detta forum:love: när jag inte håller på med mina foderhästar äter eller är i skolan är jag alltid här!
(sover gör jag väl också):D

Liknande trådar

Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
1 071
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
18 940
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 098
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har snart klarat av femte veckan på jobbet som jag blev omplacerad till vid nyår. Det börjar pratas om att jag ska få några...
Svar
7
· Visningar
820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kaoset del 2
  • Tittar in i ditt kök del 25
  • Fortsättning på bildtråden II

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Foderlära!!