Bra gym i karlstad

kladdkaka

Trådstartare
hjälp mig! Jag behöver en nystart och en spark i röven. Jag har helt tappat sugen på att träna och måste motivera mig på nått nytt sätt. Har tränat på sats city i flera år men jag trivs inte där längre. Min pt är inte kvar och jag gillar inte hur det är efter renoveringen. Vart ska jag byta?
Help me:)
 
Friskis o Svettis! Bra träningsfilosofi, riktigt bra priser, fräscha fina lokaler, välutrustad hall, helt ok gruppträningsutbud. Ligger inte mitt i smeten men går bra bussar som tar mindre än fem min från torget.
 
Tänker inte alls använda den här tråden till att lägga alla bukefalister som verkar bo i Karlstad på minnet inför framtida flytt... :cautious:

Äsch kommer ändå behöva ett bra gym att gå till, definitivt inte SATS ser jag, hade inte kunnat träna en minut med speglar överallt. :o
 
Dyrt. Men själv älskar jag Crossfit Mejeriet i Arvika som jag vet även ska öppna i Karlstad.
 
hjälp mig! Jag behöver en nystart och en spark i röven. Jag har helt tappat sugen på att träna och måste motivera mig på nått nytt sätt. Har tränat på sats city i flera år men jag trivs inte där längre. Min pt är inte kvar och jag gillar inte hur det är efter renoveringen. Vart ska jag byta?
Help me:)

KMTI såklart!
Har du varit där någon gång? Så bra stämning :bow:
 
Visst är det Lines gym?

Ja, Line och Eriks. Började där efter en graviditet och hade tyckte jag tränat mycket innan. Hästen/gym själv/ zumba och sprang. Men aldrig känt mig så stark och haft så kul på träning.
Men det är dyrt och det är ju olika vad man gillar att träna :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 030
Senast: Solstig
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Yeah but
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 828
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 987
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp