Bra liten kalenderapp?

Exile

Trådstartare
Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer kontinuerligt för att se om det går "åt rätt håll" men känner mig inte redo för någon sorts viktminskningsapp som typ lifesum eller något utan vill endast ha någon smidigt där jag kan sätta små noteringar efter dagar.

Den inbyggda kalenderappen i telefonen vill inte riktigt göra noteringar utan det blir påminnelser istället så det funkar dåligt tyvärr.
 
Tekniskt sett kan du ju skriva anteckningar i telefonens anteckningsapp och bara ange datum för varje viktanteckning. I min telefon heter den Samsung Notes, men det finns säkert liknande i alla telefonmodeller.
 
Tekniskt sett kan du ju skriva anteckningar i telefonens anteckningsapp och bara ange datum för varje viktanteckning. I min telefon heter den Samsung Notes, men det finns säkert liknande i alla telefonmodeller.
Jo den har jag, jag tänkte bara att det skulle bli lite bättre översikt med något kalenderliknande.

Jag har googlat lite och just nu lutar det nästan åt att köpa en sån fickkalender på typ ICA och bara förvara den i badrumslådan. Back to basics :D
 
Kanske något i stil med en "mood diary" som Daylio? Man kan följa trender i vad man gör och hur ofta, vad som fått en att må bra osv., och föra anteckningar.
 
Jo den har jag, jag tänkte bara att det skulle bli lite bättre översikt med något kalenderliknande.

Jag har googlat lite och just nu lutar det nästan åt att köpa en sån fickkalender på typ ICA och bara förvara den i badrumslådan. Back to basics :D

Mensappen jag använder har så man kan registrera vikt och se det som ett diagram. Den heter WomanLog. Den är gratis.
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
227
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstråden, del 2
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp