Bra mellanmål att ha med vid fotograferingar

Mirre

Trådstartare
Behöver tips på mellanmål som kan förvaras i väskan, snabbt ger energi, är fritt från nötter och som inte blir förstört om man är länge i solen.
Kommer behövas under kommande student och skolfotograferingar. Frukt funkar såklart men det har en väldigt förmåga att ta slut på nolltid här hemma och jag vill gärna ha något som räcker några dagar, så jag slipper köpa stup i ett.
 
Kan du inte ha med en liten kylväska? Det finns matlådor med en kylklamp i locket också om en extra väska blir för bökigt.

Annars tänker jag mackor med pålägg som tål att vara utanför kylen ett tag: Ost, hummus och/eller grönsaker

Kex
Frukt
Grönsaker

Du kan ju frysa in en flaska vatten och ha med och lägga intill maten så håller den det kallt ett litet tag iaf och dricka lär du ju ändå behöva.
 
Om du har möjlighet att ha med en liten kylväska så kan ju proteinbars vara en idé, dom är ju tyvärr ofta täckta av choklad så dom smälter ju om det blir för varmt.
Mitt mellanmål nu är wasa Multigrain (finns i olika smaker) Screenshot_2023-06-01-13-03-10-609_com.android.chrome-edit.jpg
 
Dom är lite dyra men i en sån situation hade jag kört på liten kylväska med vatten, juice, frukt, och en bunt Barebells protein bars. Dom blir jag faktiskt mätt på, och dom är alltid goda och lätta att äta.
 
Mjukost på tub och knäckebröd
Färdig gazpacho
Rostade sojabönor
Riskakor

Om du kör bil, köp en liten förvaringslåda avsedd för att förvara mat i och ha din frukt i bilen, så får du ha den ifred och vet att du har mat dom dagarna du jobbar ^^😅

Annars säger jag också frys in vatten/kylklampar och ha liten kylväska. Finns mini små kylklampar att köpa med. Om du har kylväska kan man ju helt plötsligt ha med sig så mkt mer, drick youghurt, babybell, olika pålägg, vanlig youghurt, smoothie etc
 
Behöver tips på mellanmål som kan förvaras i väskan, snabbt ger energi, är fritt från nötter och som inte blir förstört om man är länge i solen.
Kommer behövas under kommande student och skolfotograferingar. Frukt funkar såklart men det har en väldigt förmåga att ta slut på nolltid här hemma och jag vill gärna ha något som räcker några dagar, så jag slipper köpa stup i ett.


Alla typer av kex fungerar ju som digestivekex, hobnobs eller liknande. Brukar ha ett paket hobnobs som extra mellanmål och nödmat om jag åker tåg eller buss längre sträckor.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 904
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 636
Senast: anna_panna
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 333
Senast: miumiu
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp