Bra när personal bestämmer hur ont man har

Status
Stängd för vidare inlägg.
st fryser....

Sovit... värkt...

Tydligen sovit när natten varit inne... natten var inne vid 22 igår kväll och sa att jag hade ju fått 12 timmarsmorfinet så jag var smärtlindrad. Benet har krampat flera gånger I natt så även nu. Men säger jag till huvudet att jag är smärtlindrad lugnar det sig efter 20 minuter och håller sig lugnt till nästa skov om inte jag eller nån annan rör mig en mm.

Eftersom frukost ingen op idag heller...
 

Halleluja, jag lyckades tigga till min en oxinorm till antidepptabletten. Så nu är Benet lugnt en stund... ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 703
Senast: Egonson_
·
Småbarn Det här med sömn och nattningar. Känns som att vi provat allt men nattningen är alltid mer eller mindre en "kamp". Dottern (nu 20 mån)...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Bubble
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
1 908
Senast: Unafraid
·
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par...
2
Svar
34
· Visningar
4 650
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp