Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
dom enda godkända nordsvenska hingstar jag känner till är udd och tag, dom står på bollerups naturbruks gymnasium i tomelilla (skåne) men har du prövat med wången?
Måste absolut göra lite reklam för min egen hemsida just nu. Gå in på http://nordsvensk.rules.it och kika. Där har jag alla godkända brukshingstar. Med bilder på en hel del av dem. Där kan du se var i Sverige de står också. Och undrar du mer kan du skicka ett mail till mig.
Köp hingstkatalogen.
Jag ska betäcka mitt sto nästa år när hon blir 3. just nu lutar det åt Vätte som bor inte alltför långt bort och är fruktansvärt fin, annars är skrimsblessen en stark kandidat
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.